gdzie można przenie¶ć nr tel.kom. bez wychodzenia z domu

Data: 2015-07-23 11:38:24
Autor: J.F.
gdzie można przenie¶ć nr tel.kom. bez wychodzenia z domu
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup
regularnie przenoszę nr do play, żeby
dostać 60zł, uciekam "na 5 min." i wracam

niestety, virgin wyskoczył z obowi±zkiem
skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
skaner nie chwyta obiektów tak grubych jak
dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

Fotka z telefonu ?

ważne żeby starter był gratis
a umowa żeby przyszła do domu poczt± lub kurierem
bo dzieki temu chcę zredukować ilo¶ć wizyt w salonach
gsm z dwóch do jednej (zamiast inny operator + play,
będzie poczta lub kurier + Play).
pytanie: jakiego operatora zamiast virgin doradzicie?

A virgin ma jakies salony ?  Bo to powinno sie chyba w jednej wizycie zamknac, a jak nie Virgin to Orange czy T-mobile.

Zas bez wizyt, to np nju mozesz sprawdzic.

J.

Data: 2015-07-23 18:57:17
Autor: ALEX Alpha MR
gdzie można przenieść nr tel.kom. be z wychodzenia z domu
W dniu 2015-07-23 o 11:38, J.F. pisze:

regularnie przenoszÄ™ nr do play, ĹĽeby
dostać 60zł, uciekam "na 5 min." i wracam

niestety, virgin wyskoczył z obowiązkiem
skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
skaner nie chwyta obiektĂłw tak grubych jak
dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

Fotka z telefonu ?

ważne żeby starter był gratis
a umowa żeby przyszła do domu pocztą lub kurierem
bo dzieki temu chcę zredukować ilość wizyt w salonach
gsm z dwĂłch do jednej (zamiast inny operator + play,
[...]

Właśnie przenoszę numer do nju. Trzeba kupić sim za 5 lub 20zł, więc odpada. Znaczy płaci się kurierowi, który sima przywozi.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

gdzie można przenie¶ć nr tel.kom. bez wychodzenia z domu