gdzie można wypolerować felgi ??

Data: 2009-10-17 08:50:27
Autor: goman
gdzie można wypolerować felgi ??
znacie może kogoś pewnego i "niedrogiego" kto by się podjął robótki w
mojej VFR-ce ??

--
goman
VFR800

Data: 2009-10-14 14:20:16
Autor: maverik

Użytkownik "goman" <t.szurys@interia.pl> napisał w wiadomości news:726f8282-9fcb-4f03-8b1e-815aa88f6050g31g2000yqc.googlegroups.com...
znacie może kogoś pewnego i "niedrogiego" kto by się podjął robótki w
mojej VFR-ce ??

My robimy, ale tylko ranty + lakier, całych się nie podejmuję, jakby co zapraszam na prv,

pozdr.
Arek
custompainting.pl

Data: 2009-10-17 23:17:45
Autor: Jasio
Użytkownik "maverik" napisał w wiadomości news:hbcsqn$d8e$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Podróże w czasie też oferujecie, widzę.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-18 00:53:13
Autor: maverik

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbdfqk$8b5

Podróże w czasie też oferujecie, widzę.

Pełna oferta, loty międzygalaktyczne, przenoszenie w inne miejsce..
a poważnie to muszę coś zrobić z pc, zmienia sam datę i nie znam przyczyny, pewien ktoś powiedział że może to być bateria na płycie.. inne możliwości wyczerpałem
tak czy inaczej, polerujemy felgi, malujemy w kosmiczne wzory, szczegóły na prv

pozdr.

Data: 2009-10-18 09:11:18
Autor: Seba
Sun, 18 Oct 2009 00:53:13 +0100, *maverik* napisał(a):

muszę coś zrobić z pc, zmienia sam datę i nie znam przyczyny, pewien ktoś powiedział że może to być bateria na płycie..

Wymień bateryjkę (na płycie głównej, 'zegarkowa') podtrzymującą
ustawienia BIOS`u (podejrzewam, że odłączasz fizycznie jednostkę od
prądu) i problemy znikną.

Sebastian S.

Data: 2009-10-18 13:49:09
Autor: FanTomas
[...]

ta bateria to cr 2025 chociaz ja polecam cr 2032
pozdro

Data: 2009-10-18 06:12:38
Autor: goman
gdzie można wypolerować felgi ??
dobra o bateryjkach coś się już dowiedziałem może cos o fegach teraz?
zna ktoś tą firme?
zaproponowal cene 100 zł za koło
strasznie tanio
w Poznaniu chcą 350

--
goman
VFR800

Data: 2009-10-18 12:15:58
Autor: maverik

Użytkownik "goman" <t.szurys@interia.pl> napisał w wiadomości news:429b6f8f-6b2d-4ca5-b67e-26571bb3e344k19g2000yqc.googlegroups.com...
dobra o bateryjkach coś się już dowiedziałem może cos o fegach teraz?
zna ktoś tą firme?
zaproponowal cene 100 zł za koło
strasznie tanio
w Poznaniu chcą 350

http://www.custompainting.pl/P1030025.JPG

na bazie lakieru Red Candy House of Kolor, tak wychodzą u mnie

pozdr.

gdzie można wypolerować felgi ??