gdzie na Śląsku naprawa plecaka?

Data: 2009-09-28 21:33:40
Autor: Basia Z.
gdzie na Śląsku naprawa plecaka?

Użytkownik "szaman" :

Wiecie może gdzie w okolicach Katowic istniałaby możliwość oddania plecaka górskiego do naprawy. Mianowicie chodziłoby mi o wymianę wypełnienia szelek. Obecne wypełnienie "się zużyło" -- > efekt jest taki, że plecak nosi się niemal jak na repsznurach, nie szelkach...

W Chorzowie na ul. Powstańców obok kościoła św. Jadwigi jest warsztat kaletniczy, gdzie rzemieślnik wielokrotnie już szył mi plecaki, namioty, również plecaki moich znajomych (bo akurat bardzo blisko mieszkam, więc je zanosiłam).
Jednak naprawy polegaly na wszyciu zerwanych pasów, zszyciu plecaka pęknietego na szwie, naszyciu na plecak łaty, kiedy do środka wpadł chomik (i wygryzł sobie drogę na zewnątrz), doszyciu urwanych fartuchów do namiotu itd. Obawiam się że ten pan nie dysponuje właściwym materiałem do wypełnienia szelek, no chyba że skombinujesz go sam (np. stary karimat) i dokładnie wyjaśnisz o co Ci chodzi.
Naprawy kosztowaly grosze, np. zszycie namiotu rozerwanego na szwie - 10 zł.
Warsztat jest czynny w dziwnych godzinach, tylko 10.00-16.00 i to z przerwą w środku dnia, chyba od 11.00 do 12.00

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-09-29 19:08:12
Autor: szaman
gdzie na ÂŚlÂąsku naprawa plecaka?
Basia Z. wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

W Chorzowie na ul. PowstaĂącĂłw obok koÂścioÂła Âśw. Jadwigi jest warsztat kaletniczy, gdzie rzemieÂślnik wielokrotnie juÂż szyÂł mi plecaki, namioty, rĂłwnieÂż plecaki moich znajomych (bo akurat bardzo blisko mieszkam, wiĂŞc je zanosiÂłam).
Jednak naprawy polegaly na wszyciu zerwanych pasĂłw, zszyciu plecaka pĂŞknietego na szwie, naszyciu na plecak Âłaty, kiedy do Âśrodka wpadÂł chomik (i wygryzÂł sobie drogĂŞ na zewnÂątrz), doszyciu urwanych fartuchĂłw do namiotu itd. Obawiam siĂŞ Âże ten pan nie dysponuje wÂłaÂściwym materiaÂłem do wypeÂłnienia szelek, no chyba Âże skombinujesz go sam (np. stary karimat) i dokÂładnie wyjaÂśnisz o co Ci chodzi.
Naprawy kosztowaly grosze, np. zszycie namiotu rozerwanego na szwie - 10 zÂł.
Warsztat jest czynny w dziwnych godzinach, tylko 10.00-16.00 i to z przerwÂą w Âśrodku dnia, chyba od 11.00 do 12.00

Przerwa jest od 13 - 14. Dzięki bardzo za namiar, niestety kaletnik nie podjął się naprawy. Ani ten ani żaden z kolejnych 4 czy 5 w Chorzowie i Katowicach.

pozdrawaim,
Bartek

gdzie na Śląsku naprawa plecaka?