gdzie na piesze wycieczki

Data: 2010-05-20 12:17:27
Autor: Patrycja
gdzie na piesze wycieczki
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...

Data: 2010-05-20 04:55:12
Autor: serak
gdzie na piesze wycieczki
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...
Góry to nuda. Lepiej nad morze.

Data: 2010-05-20 14:17:36
Autor: mz
gdzie na piesze wycieczki

Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1e734b20-54b2-445d-b5f8-c2d119c17e2d40g2000vbr.googlegroups.com...

Góry to nuda. Lepiej nad morze.

A co w tym morzu takiego ? Kupa wody i piachu. Jak deszcz pada to niema co robić.

Data: 2010-05-20 06:19:50
Autor: serak
gdzie na piesze wycieczki
A co w tym morzu takiego ? Kupa wody i piachu. Jak deszcz pada to niema co
robić.
Są namioty piwne i dyskoteki.

Data: 2010-05-20 20:59:57
Autor: Zbynek Ltd.
gdzie na piesze wycieczki
mz napisał(a) :
[...]

Ty się od morza odtenteges, no! Neptun ma długie ręce ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-05-22 03:44:18
Autor: Dariusz K. Ładziak
gdzie na piesze wycieczki
Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
mz napisał(a) :
[...]

Neptun ma długie ręce na morzu. Stonką na plaży się nie zajmuje - zbytni zaszczyt dla stonki.

--
Darek

Data: 2010-05-20 13:44:07
Autor: Wojciech Wierba
gdzie na piesze wycieczki
W dniu 2010-05-20 12:17, Patrycja pisze:
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...

Jak na pierwszą wycieczkę to Góry Okuchichibu (奥秩父山塊)
powinny byc w sam raz.
Nie są zbyt wysokie, najwyższy szczyt Kita Okusenjō (北奥千丈岳) 2601 m,
za to bardzo malownicze.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-05-20 05:30:29
Autor: Marcin Kawka
gdzie na piesze wycieczki
On 20 Maj, 13:44, Wojciech Wierba <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> wrote:
W dniu 2010-05-20 12:17, Patrycja pisze:> Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
> pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...

Jak na pierwszą wycieczkę to Góry Okuchichibu (奥秩父山塊)
powinny byc w sam raz.

Kiepsko znakowane szlaki mają, w zasadzie tylko strzałki na
skrzyżowaniach. Więc łatwo się zgubić np. w przypadku mgieł, które
występują często. Zaleta to szybki dojazd ze stolicy.

Data: 2010-05-21 22:09:28
Autor: Titus Atomicus
gdzie na piesze wycieczki
In article <ht36tf$e6j$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Wojciech Wierba <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> wrote:

> [...]
> pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...

Jak na pierwszą wycieczkę to Góry Okuchichibu (...)
Nie są zbyt wysokie, najwyższy szczyt Kita Okusenj? (...) 2601 m,
za to bardzo malownicze.

Ja na poczatek proponuje Gory Falenicko-Otwockie. I szlak zloty 'Piaszczystym Piargiem' z Zalesia.

TA

Data: 2010-05-22 03:42:43
Autor: Dariusz K. Ładziak
gdzie na piesze wycieczki
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

To ja bardziej na poważnie - może Góry Sudawskie?

--
Darek

Data: 2010-05-22 21:17:59
Autor: Titus Atomicus
gdzie na piesze wycieczki
In article <4bf7367d$0$17097$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Dariusz K. Ładziak" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

> Ja na poczatek proponuje Gory Falenicko-Otwockie. I szlak zloty
> 'Piaszczystym Piargiem' z Zalesia.

O , przepraszam, pomylilem sie. Zolty 'Piaszczystym Piargiem' idzie oczywiscie z Zagorza (Zagórza), a nie z Zalesia.

To ja bardziej na poważnie - może Góry Sudawskie?

Bylem tam kiedys i bylem nieco rozczarowany...
:-(

TA

Data: 2010-05-20 14:20:31
Autor: wobo1704
gdzie na piesze wycieczki
Proponuję Ci Beskid Śląski.
Bardzo łatwe szlaki, gęsta sieć schronisk.
Doskonała komunikacja autobusowa; (także kolejowa -Katowice-Wisła Głębce). Łatwa 'ewakuacja' w razie niepogody.
Troszkę trudniejszy jest sąsiedni Beskid Żywiecki. Trochę mniej schronisk, ale i tak więcej niż w innych pasmach. Też dobra komunikacja autobusowa i kolejowa. --

Data: 2010-05-20 14:24:48
Autor: wobo1704
gdzie na piesze wycieczki
I jeszcze mapki:
http://www.e-gory.pl/index.php/Mapy-online/Beskidy-Podtatrze-Pogorza-
Compass/Beskid-Slaski.html

http://www.e-gory.pl/index.php/Mapy-online/Beskidy-Podtatrze-Pogorza-
Compass/Beskid-Zywiecki.html

Koniecznie trzeba zaopatrzyć się w własne mapy!

Pozdrowienia wobo

Data: 2010-05-20 17:47:31
Autor: Stefan
gdzie na piesze wycieczki

Użytkownik "Patrycja" <patrycja.set@onet.pl> napisał w wiadomości news:4461.0000000c.4bf50c37newsgate.onet.pl...
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...
tylko Szwajcaria (Kaszubska)
pozdr
Stefan

Data: 2010-05-21 10:16:06
Autor: Zbynek Ltd.
gdzie na piesze wycieczki
Stefan napisał(a) :
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...
tylko Szwajcaria (Kaszubska)

A i pod górę (co by było w zgodzie z tematyką) często tam jest.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-05-22 10:59:47
Autor: Jawi
gdzie na piesze wycieczki
W dniu 2010-05-21 10:16, Zbynek Ltd. pisze:
Stefan napisał(a) :
[...]

no co, Wieżyce można zdobyć

gdzie na piesze wycieczki