gdzie na piesze wycieczki

Data: 2010-05-20 17:47:31
Autor: Stefan
gdzie na piesze wycieczki

Użytkownik "Patrycja" <patrycja.set@onet.pl> napisał w wiadomości news:4461.0000000c.4bf50c37newsgate.onet.pl...
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...
tylko Szwajcaria (Kaszubska)
pozdr
Stefan

Data: 2010-05-21 10:16:06
Autor: Zbynek Ltd.
gdzie na piesze wycieczki
Stefan napisał(a) :
Witam, mam zamiar wybrać się w wakacje ze znajomymi w góry. Bedzie to moja
pierwsza taka wycieczka i nie wiem gdzie warto się wybrać...
tylko Szwajcaria (Kaszubska)

A i pod górę (co by było w zgodzie z tematyką) często tam jest.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-05-22 10:59:47
Autor: Jawi
gdzie na piesze wycieczki
W dniu 2010-05-21 10:16, Zbynek Ltd. pisze:
Stefan napisał(a) :
[...]

no co, Wieżyce można zdobyć

gdzie na piesze wycieczki