gdzie nad Bałtyk z małym dzieckiem?

Data: 2013-07-08 14:12:41
Autor: glang
gdzie nad Bałtyk z małym dzieckiem?
Planuję urlop nad morzem. Wymyśliłem sobie kwaterę, domek, jakieś 5km od brzegu, z dróżką leśną którą można dojechać na plażę. Fajnie by było gdyby dało się jeszcze pojeździć rowerem w innych kierunkach. Czy możecie coś takiego, taką okolicę polecić?
Czy możecie polecić jakiś odludny zakątek przyjazny krótkodystansowym rowerzystom?

ja bym proponował Karwieńskie Błoto. lasem do plaży niedaleko dodatkowo wzdłuż plaży można sobie pojeździć do Dębek. droga przez las ale spokojnie dasz rade z dzieckiem. jechałem wiele razy
pzdr
GL

gdzie nad Bałtyk z małym dzieckiem?