gdzie najkorzystniejszy kredyt ?

Data: 2009-11-25 18:37:14
Autor: MarekZ
gdzie najkorzystniejszy kredyt ?
Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.uk.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hejopd$5ac$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Kwota niewielka , ok 6 tys potrzebna na nagły nieprzewidziany wydatek.
Zależy mi na niskiej racie co oznacza stosunkowo długi okres kredytowania.
Bylem w Alior Banku skuszony radiową reklamą, wyszedłem wku...rzony.
6 tys na 60 rat po 168 zł = 10 080 zł. Całkowity koszt kredytu 168%. Pogieło ich ?
Ani ta rata nie jest niska ani kredyt nie jest tani. Mydlenie oczu ludziom i tyle.
Dodatkowa trudność: prowadzę jednoosobową DG i nie chce mi się biegać po milionie urzędów aby dostarczyć pińcet zaświadczeń, więc fajny byłby tani kredyt "na dowód"

Czy macie orientację jak ma się sprawa w innych bankach ?

A co ci się konkretnie nie podoba w ofercie Aliora? Kredyt gotówkowy bez zabezpieczeń na 5 lat to ma być? W przypadku Aliora jego oferta odpowiada zerowej prowizji i oprocentowaniu nominalnemu 22,7%. Nie wydaje się to złą ofertą.

O wyraźnie tańszy kredyt gotówkowy raczej będzie trudno. Można ewentualnie próbować kombinować z kartami kredytowymi "na oświadczenie", w wielu przypadkach wyjdzie taniej. A najtaniej wyszłaby jakaś linia w ROR (kredyt odnawialny). Akurat kredyt gotówkowy to najbardziej prymitywny i najdroższy instrument kredytowy.

Czyli po pierwsze: bank w którym masz ror, a po drugie Millennium albo ING albo Raiffeisen (w formie KK). Tyle że jeżeli nie możesz skorzystać z procedury przenosinowej, to zapewne bez świstków może się nie obejść niestety.

gdzie najkorzystniejszy kredyt ?