gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie cał kowitym?

Data: 2011-07-06 21:25:48
Autor: Viking
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie cał kowitym?

V-tkacy,

Nie nie dla mnie uff..; znajomy miał takiego szlifa z lądowaniem w rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
Podobno owiewki24.pl ? Ktoś przerabiał temat? Coś doradzi? Orginalne kosztują jakąś harmonię pieniędzy.

pozdr

Tomek
XX Czarnula.

Data: 2011-07-06 19:32:21
Autor: AZ
On 2011-07-06, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

[...]

Jedyne co widzialem to ten artykul na najszybszym portalu motocyklowym.

<http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego,tanio,i,skutecznie,14606.html>

Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-06 22:34:02
Autor: PawelK vel Pablo
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Dnia 187 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

On 2011-07-06, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

> [...]

<http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego,tanio,i,skutecznie,14606.html>

Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

"Po prostu ceny oryginalnych części zamiennych są astronomicznie
drogie."

....ceny są drogie... poziom dziennikarstwa sięgnął bruku.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-07-07 07:49:42
Autor: Lovtza
gdzie najlepiej owiewki zanaby� po szlifie ca�kowitym?

<http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego,tanio,i,skutecznie,14606.html>

Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

Te plastiki s± na prawdê przyzwoite, za te pieni±dze nie ma siê czego czepiaæ. Dobrze wykonane, dobrze spasowane, jedynym minusem by³ s³aby lakier, który lubi³ odprysn±æ. Laik nie znaj±cy siê na malowaniach GSX-Rów w danym roczniku nie by³by w stanie stwierdziæ, ¿e to nie s± oryginalne plastyki. Nie ma w nich blaszek (mo¿na je wyj±æ ze starych owiewek albo kupiæ za grosze odpowiedniki stosowane w samochodach jak ja zrobi³em), ale s± wszystkie otwory s±, nic nie trzeba wierciæ. Jedna uwaga. Wszyscy mówi± "chiñskie owiewki" a tam jest wielu producentów i choæ za swoje mogê rêczyæ, to wiem ¿e jest te¿ wiele gównianych zestawów. Nie mo¿na wrzucaæ wszystkiego do jednego worka. St±d ró¿ne ceny, ró¿ne malowania, ró¿na jako¶æ. Aha, i jeszcze jeden komentarz. To ¿e owiewki nie chc± siê spasowaæ, to nie musi znaczyæ, ¿e s± ¼le wykonane. Czasem po glebie po prostu krzywe s± stela¿e na motocyklu, albo ca³y motocykl...

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-07-06 21:54:44
Autor: Tytus z domQ
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Siemka

***"Viking"
owiewki24.pl ?

Jakby co to daj znaka - byc moze zalatwie cos taniej.
Ale jakies szczegolnej jakosci sie nie spodziewaj...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-07-07 09:20:26
Autor: Jasio
gdzie najlepiej owiewki zanabyæ po szlifie ca³kowitym?
Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> napisa³a rzekomo
V-tkacy,
Nie nie dla mnie uff..; znajomy mia³ takiego szlifa z l±dowaniem w rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
Podobno owiewki24.pl ? Kto¶ przerabia³ temat? Co¶ doradzi? Orginalne kosztuj± jak±¶ harmoniê pieniêdzy.

O polowe taniej niz PL i mozesz wybrac kolor.
Nie powiedziales jaki rok, wiec wybralem na chybil-trafil.
http://cgi.ebay.co.uk/ABS-Fairing-Bodywork-Honda-CBR-600RR-05-06-MM175-/280673376328?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item41596fd848

To raz. A dwa, ze i China i PL nie maja mocowan. Trzeba wiercic dziurki i mocowac na wkrety i blaszki.

Na pewno nie da sie naprawic tych oryginalnych owiewek?

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-07-07 10:54:59
Autor: Viking
W dniu 2011-07-07 09:20, Jasio pisze:
Viking<vegaserwis@niesmiec02.pl>  napisa�a rzekomo
V-tkacy,
Nie nie dla mnie uff..; znajomy mia� takiego szlifa z l�dowaniem w
rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
Podobno owiewki24.pl ? Kto� przerabia� temat? Co� doradzi? Orginalne
kosztuj� jak�� harmoni� pieni�dzy.

[...]

no podobno masakra. nie widziałem ich jeszcze.

Dzięki Wszystkim za odp. i opinie przekazałem;)

Pozdr,.

Tomek

XX, Czarnula.

Data: 2011-07-07 17:09:52
Autor: Kuczu
W dniu 2011-07-07 10:54, Viking pisze:
[...]

Troche chinskich plastikow do 600RR PC46 wala mi sie po garazu. Kumplowi kiedys kupilim ale mu nie pasowaly wiec leza.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-07-07 13:11:45
Autor: maverik
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?

Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach masz owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zł zależnie od malowania.

Data: 2011-07-07 13:43:23
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-07 13:11, maverik pisze:

Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach
masz owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zł zależnie
od malowania.

A ile bez golej baby ?

pozdr
newrom :P
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-07 04:56:45
Autor: amos
gdzie najlepiej owiewki zanabyæ po szlifie ca³kowitym?
On 7 Lip, 13:43, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
A ile bez golej baby ?

Grzybol powinien wiedziec. On ma jakas nieuzasadniona awersje ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2011-07-11 19:16:05
Autor: Grzybol
gdzie najlepiej owiewki zanabyc po szlifie calkowitym?
Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci
On 7 Lip, 13:43, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
A ile bez golej baby ?
Grzybol powinien wiedziec. On ma jakas nieuzasadniona awersje ;)

Ja lubie tylko z golymy babamy.

--
Grzybol

Data: 2011-07-07 16:45:42
Autor: Marcin N
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Użytkownik "maverik"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4e1594a3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach masz
owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zł zależnie od
malowania.

=============

Nie bardzo rozumiem. Kolega napisał, że nie chce oryginalnych, bo drogie. A skoro polecasz mu oryginalne, to nie widzę powodu, żeby wysyłać je akurat do Ciebie.

Data: 2011-07-07 17:33:19
Autor: maverik
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Nie bardzo rozumiem. Kolega napisał, że nie chce oryginalnych, bo drogie. A skoro polecasz mu oryginalne, to nie widzę powodu, żeby wysyłać je akurat do Ciebie.
-
Masz rację nie rozumiesz. Oryginały w salonie np obecnie malowanej tu VTR SP2 kosztują chyba 16 tys. zł. Same naklejki około 3ch tys. Część owiewek zawsze da się uratować, część dokupujesz używanych w dobrym stanie (allegro, ebay). Taki komplet wysyłasz do mnie i w cenie często z innymi kosztami za 4 tys. zł masz profesjonalnie zrobione owiewki lepiej niż oryginane nie porównując do chińskiego badziewia. Kolega wyżej pisał o kupnie nowych, ja zaproponowałem opcję o której nikt nie wspomniał. Zajmuję się tym 11 lat i mimo obecności chińskich owiewek ludzie często wolą wybrać właśnie taką opcję.

Data: 2011-07-07 20:27:15
Autor: Marcin N
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Użytkownik "maverik"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4e15d228$0$2504$65785112@news.neostrada.pl...

[...]
opcjÄ™.
===========

Wszystko jasne. W pierwszej Twojej wypowiedzi zabrakło słowa "używane".

Data: 2011-07-07 21:06:19
Autor: Kuczu
W dniu 2011-07-07 20:27, Marcin N pisze:
Użytkownik "maverik" napisał w wiadomości grup

[...]

Podejrzewam iz jednak 90% czytajacych zrozumialo o co chodzilo Maverickowi.

Data: 2011-07-07 21:24:29
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:iv503l$78g$1news.onet.pl...

Podejrzewam iz jednak 90% czytajacych zrozumialo o co chodzilo Maverickowi.

I zauważyło, że od obiadu szacunkowe koszty skoczyły o 1000zł (:

Data: 2011-07-07 22:14:37
Autor: morghul
gdzie najlepiej owiewki zanabyæ po szlifie ca³kowitym?
I zauwa¿y³o, ¿e od obiadu szacunkowe koszty skoczy³y o 1000z³ (:

Pojawi³o siê zainteresowanie to i cena wzros³a ;)

--

morghul

Data: 2011-07-07 22:49:36
Autor: Kuczu
W dniu 2011-07-07 21:24, Jasio pisze:
[...]

Ja zrozumialem ze pozostale koszty to np. kupno uzywek i pospawanie tego co sie da pospawac. No ale przyjebac sie zawsze warto.

Data: 2011-07-08 00:39:35
Autor: Viking
W dniu 2011-07-07 22:49, Kuczu pisze:
[...]

:)nie czytaÅ‚em bo lataÅ‚em:)  przekaże wszystko zainteresowanemu.)

pozdr.

Tomek

XX Czarnula.

Data: 2011-07-08 00:35:53
Autor: PawelK vel Pablo
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Dnia 188 roku bieżącego, maverik zeznał(a) jak następuje:

-
[...]

Znaczy również spawasz te plastiki, podszpachlujesz co trzeba itp ?

Robisz "zwykłe" malowanie?

Właśnie jesteśmy z kumplem na etapie szukania lakiernika do jego Kawy,
z tym że on będzie chciał zwykłe zielone malowanie.

Data: 2011-07-11 19:15:27
Autor: Grzybol
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości
Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach
masz  owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zÅ‚ zależnie
od  malowania.

Pierdolisz. Nie ma lepiej niż w fabryce. Chyba, że jebniesz na środku gołom babem. Takom wyjebistom!!!! Z cycamy.

--
Grzybol

gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie cał kowitym?