gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?

Data: 2011-07-06 19:32:21
Autor: AZ
On 2011-07-06, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

Nie nie dla mnie uff..; znajomy miał takiego szlifa z lądowaniem w rowie,ze wszystkie owiewki w CBR600 do wymiany.
Podobno owiewki24.pl ? Ktoś przerabiał temat? Coś doradzi? Orginalne kosztują jakąś harmonię pieniędzy.

Jedyne co widzialem to ten artykul na najszybszym portalu motocyklowym.

<http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego,tanio,i,skutecznie,14606.html>

Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-06 22:34:02
Autor: PawelK vel Pablo
gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
Dnia 187 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

On 2011-07-06, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

> [...]

<http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego,tanio,i,skutecznie,14606.html>

Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

"Po prostu ceny oryginalnych części zamiennych są astronomicznie
drogie."

....ceny są drogie... poziom dziennikarstwa sięgnął bruku.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-07-07 07:49:42
Autor: Lovtza
gdzie najlepiej owiewki zanaby� po szlifie ca�kowitym?

<http://www.scigacz.pl/Odbudowa,motocykla,sportowego,tanio,i,skutecznie,14606.html>

Troche reklamowo ale cos tam zobaczyc sie da.

Te plastiki s± na prawdę przyzwoite, za te pieni±dze nie ma się czego czepiać. Dobrze wykonane, dobrze spasowane, jedynym minusem był słaby lakier, który lubił odprysn±ć. Laik nie znaj±cy się na malowaniach GSX-Rów w danym roczniku nie byłby w stanie stwierdzić, że to nie s± oryginalne plastyki. Nie ma w nich blaszek (można je wyj±ć ze starych owiewek albo kupić za grosze odpowiedniki stosowane w samochodach jak ja zrobiłem), ale s± wszystkie otwory s±, nic nie trzeba wiercić. Jedna uwaga. Wszyscy mówi± "chińskie owiewki" a tam jest wielu producentów i choć za swoje mogę ręczyć, to wiem że jest też wiele gównianych zestawów. Nie można wrzucać wszystkiego do jednego worka. St±d różne ceny, różne malowania, różna jako¶ć. Aha, i jeszcze jeden komentarz. To że owiewki nie chc± się spasować, to nie musi znaczyć, że s± Ľle wykonane. Czasem po glebie po prostu krzywe s± stelaże na motocyklu, albo cały motocykl...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?