gdzie najtaniej kupić PADI PIC

Data: 2012-06-17 12:20:51
Autor: pancolar
gdzie najtaniej kupić PADI PIC
generalnie gdzie to dostać ?
jedyne co namierzyłem to sklep nurkowy za 150 PLN
Czy taka cena będzie OK czy da się dużo taniej ?

Data: 2012-06-30 06:48:16
Autor: Pszemol
"pancolar" <pancolar@gmail.com> wrote in message news:a9e97a59-34db-416b-8ece-f9f53542e5a6a8g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

A co to jest ten PIC?

Data: 2012-07-11 21:18:41
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> ??

A co to jest ten PIC?

www.padi.com

Data: 2012-08-11 02:28:45
Autor: WS
W dniu 2012-06-17 21:20, pancolar pisze:
generalnie gdzie to dostać ?
jedyne co namierzyłem to sklep nurkowy za 150 PLN
Czy taka cena będzie OK czy da się dużo taniej ?

ja płaciłem 120zł, razem z kursem w nautica.
ale z tego co sie orientuje mozesz sobie zamowic bezposrednio z padi.com duplikat. Moze wyjdzie taniej.