gdzie najtansze narty AUSTRIA - WLOCHY

Data: 2010-11-27 13:48:42
Autor: R09
gdzie najtansze narty AUSTRIA - WLOCHY

"friday" <friday@ooo.com> wrote in message news:icqo8p$465$1inews.gazeta.pl...
Witam. Prosze o porade gdzie mozna pojechac najtaniej na narty do Austrii lub Wloch?

F./

Najtaniej to chyba do Livigno w grudniu na free ski.
Nawet od 100 E z karnetem. Ale może być już pozajmowane, późno trochę.

Data: 2010-11-27 14:53:56
Autor: gajowy
R09 wrote:

> [...]

Najtaniej to chyba do Livigno w grudniu na free ski.
Nawet od 100 E z karnetem. Ale może być już pozajmowane, późno trochę.

Z kwotą przesadziłeś w dół i to mocno :) Poza tym się zgadza :)

   gajowy

www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-27 16:29:05
Autor: ADAM
[...]

Mozna taniej trafic :)
Wczoraj widzialem oferte na Francje za 500zl z przejazdem, skipassem i spankiem. Taki last-minute z dnia na dzien.
Dlatego tez warto sledzic oferty wyjazdow z biur.

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-11-27 16:40:00
Autor: gajowy
ADAM wrote:

> [...]

spankiem. Taki last-minute z dnia na dzien.
Dlatego tez warto sledzic oferty wyjazdow z biur.

No tak, ale mowa była o Austrii i Włoszech  :)
We Francji można trafić perty bardzo tanie, ale na ogół dochodzi daleki
dojazd,
ta twoja propozycja jest całkiem niezwykła - cóż czasem sie może takie coś
trafić :)

   gajowy

www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-27 17:07:15
Autor: ADAM
[...]

No dokladnie, tez oczy przecieralem.
Oferta pojawila sie 25-tego a wyjazd 26.11 :)

Data: 2010-11-27 20:54:40
Autor: Fafek
W dniu 2010-11-27 17:07, ADAM pisze:
[...]

A gdzie to wyjazd był ?

Maciek

Data: 2010-11-27 21:02:25
Autor: ADAM
gdzie najtansze narty AUSTRIA - WLOCHY
A gdzie to wyjazd był ?

Cytuje post z adechade:
CENA ZJECHAŁA DO 5OO zł!!!!!!!!!! LAST MINUTE!!! snowboard - 7dni, Francja-Les2Alpes: Skipass, dojazd, mieszkanie. Termin 26.11.2010 - 4.12.2010

Data: 2010-12-01 13:19:03
Autor: Titus Atomicus
In article <4cf123cf@news.home.net.pl>, "ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote:

> [...]

Wczoraj widzialem oferte na Francje za 500zl z przejazdem, skipassem i spankiem. Taki last-minute z dnia na dzien.

O, a gdzie?

TA

Data: 2010-11-27 18:37:39
Autor: R09

"gajowy" <"gajowy01[nospam]"@[nospam]g.pl> wrote in message news:icr2hi$7rb$1inews.gazeta.pl...
R09 wrote:

> [...]

Nawet od 100 E z karnetem. Ale może być już pozajmowane, późno trochę.

Z kwotą przesadziłeś w dół i to mocno :) Poza tym się zgadza :)

Nie przesadziłem. Trafiliśmy do 6 osobowej mansardy której wadą były znaczne skosy dachu/sufitu
(ale i tak dużo lepiej było niż w niektórych "studiach" we Francji).
600E za 3 sypialnie dwuosobowe z kuchnią i łazienką. Rezerwowałem w połowie września.
Bieliznę pościelową trzeba było mieć swoją. Doszło jeszcze 50 za końcowe sprzątanie.
Były też wtedy kwatery za 700-800E. Było to 2 lata temu, więc mogło trochę się zmienić.

gdzie najtansze narty AUSTRIA - WLOCHY