gdzie najtańsze ubezpieczenie ?

Data: 2009-04-23 05:18:08
Autor: mariusz
gdzie najtańsze ubezpieczenie ?
witam wszystkich,
samochód VW golf 3 1.9 diesel 95 rok.
Do tej pory płaciłem 570 zł za rok Allianz, klasa bonus malus 9, 50%
zniżki bodajże.
Czy gdzieś znajdę taniej ?

/Mariusz

Data: 2009-04-23 18:06:20
Autor: huri_khan
mariusz pisze:
witam wszystkich,
samochód VW golf 3 1.9 diesel 95 rok.
Do tej pory płaciłem 570 zł za rok Allianz, klasa bonus malus 9, 50%
zniżki bodajże.
Czy gdzieś znajdę taniej ?

ile masz lat ?
gdzie mieszkasz ?
ile lat bezszkodowej jazdy  ?

To że ktoś ma taniej to nie znaczy że ty też będziesz miał taniej.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-04-24 09:28:18
Autor: Vlad The Ripper

Wprost nie odpowiem, bo każdy ubezpieczyciel kalkuluje na podstawie mnóstwa cech. Zgrubna porównywarka na www.ipolisa.pl. Poza tym podobno o dziwo w PZU idzie sporo utargować, o ile pasujesz do aktualnego modelu "idealnego klienta" :). A z doświadczenia polecam jeszcze cudirect, link4 i axa sprawdzić. Dla mnie swego czasu bywało najtaniej.

Data: 2009-04-25 23:34:51
Autor: Grzexs
gdzie najtańsze ubezpieczenie ?
Czy gdzieś znajdę taniej ?

Zobacz w HDI, tam starsze wozy dość korzystnie ubezpieczają.

Grzexs

gdzie najtańsze ubezpieczenie ?