gdzie najtanszy internet GPRS?

Data: 2009-07-02 10:18:38
Autor: :\)
gdzie najtanszy internet GPRS?
Czy przerabial ktos ten temat i ma aktualne dane?
Z gory dziekuje za info

Data: 2009-07-02 13:22:39
Autor: robert
gdzie najtanszy internet GPRS?
Czy przerabial ktos ten temat i ma aktualne dane?
Z gory dziekuje za info

Z cyrografem, czy bez?

Data: 2009-07-02 20:27:44
Autor: :\)
gdzie najtanszy internet GPRS?
Z cyrografem, czy bez?

BEZ

z tego co widze to pewnie tak-tak - jest tam jakas promocja "startowa"

Data: 2009-07-02 20:47:33
Autor: robert1
gdzie najtanszy internet GPRS?
> Z cyrografem, czy bez?

BEZ

z tego co widze to pewnie tak-tak - jest tam jakas promocja "startowa"
tak-tak jest najdroższy.

najtaniej wychodzi simplus i pakiet 500MB

Data: 2009-07-03 07:51:03
Autor: Jeremiasz
> [...]

tak-tak jest najdroższy.

najtaniej wychodzi simplus i pakiet 500MB

Ale co, że taniej niz 50zł za 5GB (od 2 dni, wczesniej było 4GB) na 58 dni? Ewentualnie 2GB przy doładowaniu 30zł na miesiąc?
Play OnLine na Kartę.

JA

Data: 2009-07-03 10:52:08
Autor: Pan Piskorz
gdzie najtanszy internet GPRS?
Play OnLine na Kartę.

pytanie było o gprs

P.

Data: 2009-07-03 10:59:05
Autor: Jeremiasz
gdzie najtanszy internet GPRS?
Play OnLine na Kartę.

pytanie było o gprs

Założe się, że to było hasło, któż mógłby dziś szukać_dokładnie najwolnieszego netu?

JA

Data: 2009-07-03 12:22:01
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 3 Jul 2009 10:59:05 +0200, Jeremiasz napisał(a):

Play OnLine na Kartę.

pytanie było o gprs

Założe się, że to było hasło, któż mógłby dziś szukać_dokładnie najwolnieszego netu?

Zgaduję: ktoś kto niekoniecznie będzie przebywał w zasięgu Playowskiego 3G?
Sam myślałem, czy sobie na wakacje nie kupić play on-line, ale wyszło mi,
że tam gdzie mam jego zasięg, tam mam i kabel. Miejsca gdzie chciałbym mieć
dostęp do internetu przez komórkę oferują w najlepszym przypadku Edge.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-03 12:54:14
Autor: Jeremiasz
[...]

No właśnie, to mógłby napisać że z EDGE, dziś już chyba nie produkuje się nawet telefonów które mają tylko GPRS.

JA

Data: 2009-07-03 13:39:58
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 3 Jul 2009 12:54:14 +0200, Jeremiasz napisał(a):

No właśnie, to mógłby napisać że z EDGE, dziś już chyba nie produkuje się nawet telefonów które mają tylko GPRS.

Ale Edge to przecież rozszerzenie GPRS ;)
Tak czy inaczej myślę, że sporo ludzi łapie się obecnie na tym, że play
on-line ma genialną ofertę, ale nie dla nich.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-07 10:12:07
Autor: :\)

Użytkownik "Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2ko3f$i5u$1news.dialog.net.pl...
Założe się, że to było hasło, któż mógłby dziś szukać_dokładnie
najwolnieszego netu?

No właśnie, to mógłby napisać że z EDGE, dziś już chyba nie produkuje się nawet telefonów które mają tylko GPRS.

w rzeczy samej chodzilo o GPRS...
Moze i sie nie produkuje ale te "tylko" z GPRS jeszcze sie uzywa...

Data: 2009-07-02 20:26:01
Autor: X
Użytkownik :) napisał:
Czy przerabial ktos ten temat i ma aktualne dane?
Z gory dziekuje za info
Polecam ten artykuł: http://www.telix.pl/artykul/internet-na-lato-w-pre-paid-3,28927.html

gdzie najtanszy internet GPRS?