gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-04 16:58:24
Autor: to
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?
sailling8 wrote:

Witam. Poszukuej mozliwie najtanszego plynu w bankach 5L zimowego do
spryskiwaczy. Jakosc nie ma zbytniego znaczenia (byla nie zamarzal do
-15st) michal

Polecam Obi, zeszłej zimy kupiłem tam 5l za 8 czy 9 zł i był znacznie lepszy od tych co sprzedają na stacjach kilka razy drożej.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-05 14:13:42
Autor: Arek (G)
to pisze:
sailling8 wrote:

Witam. Poszukuej mozliwie najtanszego plynu w bankach 5L zimowego do
spryskiwaczy. Jakosc nie ma zbytniego znaczenia (byla nie zamarzal do
-15st) michal

Polecam Obi, zeszłej zimy kupiłem tam 5l za 8 czy 9 zł i był znacznie lepszy od tych co sprzedaj± na stacjach kilka razy drożej.

A jak to sprawdziłe¶?

A.

Data: 2009-11-05 13:29:36
Autor: to
Arek (G) wrote:

Polecam Obi, zeszłej zimy kupiłem tam 5l za 8 czy 9 zł i był znacznie
lepszy od tych co sprzedajÄ… na stacjach kilka razy droĹĽej.

A jak to sprawdziłeś?

W niskich temperaturach nie miał konsystencji gluta.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-06 08:59:01
Autor: Waldek Godel
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 09:56:56
Autor: to
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 10:02:27
Autor: Waldek Godel
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 10:04:54
Autor: to
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 10:07:31
Autor: Waldek Godel
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 10:42:48
Autor: to
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 11:08:37
Autor: Waldek Godel
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 11:16:26
Autor: to
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 14:09:28
Autor: Arek (G)
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?
to pisze:
Waldek Godel wrote:

Takie, że jak użyjesz tego przy większej prędko¶ci na mrozie, to nie
będziesz mieć skorupy lodu na szybie.

Ale przecież mówię, że ten z Obi działał lepiej. My¶lisz, że nigdy nie użyłem go przy większej prędko¶ci? Nie do¶ć, ze działał lepiej, to kosztował 3-4 razy mniej.

Wychodzi prawie w cenie zwykłej demineralizowanej wody. Ciekawe co to za cudo tam lej±, że opłaca im się sprzedawać w takiej cenie.

A.

Data: 2009-11-06 09:33:20
Autor: Arek (G)
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 09:57:57
Autor: to
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?

Data: 2009-11-06 16:09:09
Autor: jerzu
gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?
On Fri, 06 Nov 2009 09:33:20 +0100, "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote:

Więc na czym polega wyższo¶ć tego czego¶ z obi?

Cena?

gdzie najtanszy plyn do spryskiwaczy 5L?