gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?

Data: 2014-07-20 10:08:56
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
interesuje mnie tylko i wyłącznie tradycyjna lokata
bankowa lub konto oszczędnościowe (żadnych ubezpieczeń
polisolokat i innych struktur) kto aktualnie daje najwyższe oprocentowanie?
kwota ok. 42.000zł

Data: 2014-07-20 20:32:05
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?

kwota ok. 42.000zł

0,26 s
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-21 05:59:27
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

interesowały mnie bardziej pokręcone sposoby na
podbicie oprocentowania. Przykładowo swego czasu
była promocja bodajże w toyocie gdzie zwiększano
oprocentowanie 3x (z 5% na 15%) gdy dziecko pokaże
świadectwo z czerwonym paskiem. Innym razem jeszcze
przed fuzją z bzwbk, Kredyt Bank dawał 7% na ROR.

chodziło mi o wyłowienie tego rodzaju okazji.

Data: 2014-07-21 18:15:18
Autor: abelincoln
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:32:05 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

kwota ok. 42.000zł

0,26 s
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

SK banku tam nie ma, a dają  do 6,3% (w zależności od długości lokaty)
Co prawda zmienne, ale wcześniej zmiany były w podobnych wielkościach co
zmiany stóp procentowych...
http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokaty_standardowe-271.html

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2014-07-21 09:49:05
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 18:15:18 UTC+2 użytkownik abelincoln napisał:
Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:32:05 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski

napisaďż˝(a):

> http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

SK banku tam nie ma, a dajďż˝  do 6,3% (w zaleďż˝noďż˝ci od dďż˝ugoďż˝ci lokaty)

Co prawda zmienne, ale wcze�niej zmiany by�y w podobnych wielko�ciach co

zmiany st�p procentowych...

http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokaty_standardowe-271.html

czy sk bank otwiera konta przelewem?

Data: 2014-07-21 18:54:10
Autor: abelincoln
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Dnia Mon, 21 Jul 2014 09:49:05 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
napisał(a):

czy sk bank otwiera konta przelewem?

O ile nic się ostatnio nie zmieniło, to nie - tylko osobiście w kilku
oddziałach. Ale jakieś w miarę atrakcyjne lokaty dla osób nie posiadających
konta też są...

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2014-07-21 19:57:55
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
dzięki, faktycznie, niepotrzebne mi kolejne konto osobiste
jestem mile zaskoczony że można mieć lokatę bez konta ROR

Data: 2014-07-23 20:55:02
Autor: forestdumb
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Bank Smart, do 50tys 4% na koncie oszczednosciowym wiec nie wiaze cie jak lokata.

Data: 2015-10-01 14:34:08
Autor: kolumny1
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Oprocentowanie i oferta lokat zmienia się codziennie najlepiej sprawdzić w rankingach np http://www.rankinglokat.eu

Data: 2015-10-02 10:45:02
Autor: Uncle Pete
gdzie najwyĹźsze oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
On 2015-10-01 23:34, kolumny1@wp.pl wrote:
Oprocentowanie i oferta lokat zmienia się codziennie najlepiej sprawdzić w rankingach np http://www.rankinglokat.eu

Słabo.

Data: 2015-10-02 22:17:07
Autor: Chris94
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Dnia Fri, 2 Oct 2015 10:45:02 +0200, Uncle Pete napisał(a):

Słabo.

Przeglądam te oferty i też dochodzę do wniosku, że banki tylko frajerów
szukają.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-10-02 13:56:15
Autor: Kris
W dniu piątek, 2 października 2015 22:17:50 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
Dnia Fri, 2 Oct 2015 10:45:02 +0200, Uncle Pete napisał(a):

> Słabo.

Przeglądam te oferty i też dochodzę do wniosku, że banki tylko frajerów
szukają.
A ja jak czytam m.in tą grupę to jestem pełen podziwu dla osób ktòrym się chce "ewakuacja optima", "wymarzony cel" i tego typu przenosiny. Wg mnie gra nie warta skôrki przy oprocentowaniach rzędu 2,5-3%.
Przy moich ok 100 tys oszczędności i nie widzę sensu takiego skakania- przy róşnicach rzędu nawet 0,5% w skali roku zyskał bym 500zł, czyli rĂ´wnowartość średniej flaszki miesięcznie. Wg mnie kwota nie warta zakładania kolejnych kont w kolejnych bankach, pilnowania wypowiadanoa nieaktywnych, sledzenia TOIP,  zlecania przelewĂ´w pilnowania potwierdzeń w pdf czy innych tego typu klopotĂ´w o ktòrych grupowicze piszą.
Ale kaĹźdy robi co tam lubi.

Data: 2015-10-03 00:18:51
Autor: tomgo
On 10/2/2015 1:56 PM, Kris wrote:
[...]

Zawsze mnie bawi gdy ludzie pisza "500zl w skali roku to tyle co nic", a w rzeczywistosci czesc z nich zjadlaby spod siebie gdyby tylko mogla.

Ty masz ok. 100 tys. oszczednosci i dla Ciebie za 500zl nie warto. Inny bedzie mial 20 tys. i nawet 100zl wiecej cos dla niego znaczy.

Poza tym jesli ktos uwaza, ze oprocentowanie 3% przyniesie mu zysk, to chyba jest naiwny. Tu raczej chodzi o zmniejszanie spadku wartosci pieniadza w czasie (bajki o deflacji, o ktorej pieja media polskiej zielonej wyspy wkladam miedzy bajki).

gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?