gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?

Data: 2014-07-20 20:32:05
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?

kwota ok. 42.000zł

0,26 s
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-21 05:59:27
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

interesowały mnie bardziej pokręcone sposoby na
podbicie oprocentowania. Przykładowo swego czasu
była promocja bodajże w toyocie gdzie zwiększano
oprocentowanie 3x (z 5% na 15%) gdy dziecko pokaże
świadectwo z czerwonym paskiem. Innym razem jeszcze
przed fuzją z bzwbk, Kredyt Bank dawał 7% na ROR.

chodziło mi o wyłowienie tego rodzaju okazji.

Data: 2014-07-21 18:15:18
Autor: abelincoln
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:32:05 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

kwota ok. 42.000zł

0,26 s
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

SK banku tam nie ma, a dają  do 6,3% (w zależności od długości lokaty)
Co prawda zmienne, ale wcześniej zmiany były w podobnych wielkościach co
zmiany stóp procentowych...
http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokaty_standardowe-271.html

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2014-07-21 09:49:05
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 18:15:18 UTC+2 użytkownik abelincoln napisał:
Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:32:05 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski

napisaďż˝(a):

> http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

SK banku tam nie ma, a dajďż˝  do 6,3% (w zaleďż˝noďż˝ci od dďż˝ugoďż˝ci lokaty)

Co prawda zmienne, ale wcze�niej zmiany by�y w podobnych wielko�ciach co

zmiany st�p procentowych...

http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokaty_standardowe-271.html

czy sk bank otwiera konta przelewem?

Data: 2014-07-21 18:54:10
Autor: abelincoln
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
Dnia Mon, 21 Jul 2014 09:49:05 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
napisał(a):

czy sk bank otwiera konta przelewem?

O ile nic się ostatnio nie zmieniło, to nie - tylko osobiście w kilku
oddziałach. Ale jakieś w miarę atrakcyjne lokaty dla osób nie posiadających
konta też są...

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2014-07-21 19:57:55
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
dzięki, faktycznie, niepotrzebne mi kolejne konto osobiste
jestem mile zaskoczony że można mieć lokatę bez konta ROR

gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?