[poznań] gdzie od ręki naprawić wydech ?

Data: 2012-11-01 20:26:43
Autor: nazgul
[poznań] gdzie od ręki naprawić wydech ?
witam

macie jakiÅ› namiar ?
najlepiej, żeby było dobrze, tanio i bez kolejki ;-)
....i jeszcze żeby pracowali 2.11.12

Data: 2012-11-01 20:42:09
Autor: Cavallino

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6uidm$3a1$1@news.icpnet.pl...
witam

macie jakiÅ› namiar ?
najlepiej, żeby było dobrze, tanio i bez kolejki ;-)
...i jeszcze żeby pracowali 2.11.12

Standardowo - Auto-Wydech Kobylnica-Janikowo.
Ale nie wiem czy jutro działają, musiałbyś przedzwonić.

Data: 2012-11-01 20:51:26
Autor: nazgul
W dniu 2012-11-01 20:42, Cavallino pisze:

[...]

przedzwonienie to jeszcze nic ale dojechanie ze Strzeszyna to będzie wyzwanie ;-)
dzięki.

a to:
http://goo.gl/maps/JxSc7

nada siÄ™?

Data: 2012-11-02 11:37:35
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:k6ujs1$5ad$1news.icpnet.pl...
[...]

to jedz do kalinskiego do Chyb.. masz blizej

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-11-02 13:28:04
Autor: nazgul
[...]

już wróciłem z Mokrej 3
faktycznie szybko i od ręki.
dali alternatywę - wspawanie kielicha -80zł
nowy tłumik środkowy - 200zł (cena rynkowa tłumika 100, ich cena 150)
więc można przyjąć, że tak strasznie nie zdzierają.

Data: 2012-11-02 18:54:20
Autor: Bartas_M5
[poznań] gdzie od ręki naprawić wyd ech ?
Niech jedzie do Chyb, do Kalińskiego

Data: 2012-11-02 21:08:13
Autor: nazgul
W dniu 2012-11-02 18:54, Bartas_M5 pisze:
Niech jedzie do Chyb, do Kalińskiego

to tam będą zdzierać czy nie będą?

pojechać mogę ale przy następnym urwaniu rury.

Data: 2012-11-01 23:15:08
Autor: scobowski
W dniu 2012-11-01 20:26, nazgul pisze:
witam

macie jakiÅ› namiar ?
najlepiej, żeby było dobrze, tanio i bez kolejki ;-)
...i jeszcze żeby pracowali 2.11.12

Standardowo, nie podaję namiaru na Mokrą w Luboniu, żeby zawsze mieli czas dla mnie :P
Ale jak nikomu nie powiecie, to dyskretnie można podjechać: solidnie, ceny uczciwe.

Jak chcesz tanio, ale u partaczy - za wiaduktem górczyńskim, zaraz za BP trzeba w prawo i do końca między garażami - jest szyld.

Jak chcesz bardzo drogo i u partaczy - no to polecam Kalińskiego w Chybach.

[poznań] gdzie od ręki naprawić wydech ?