gdzie ogłosić, że mam wolne miejsca nad morze?

Data: 2009-08-26 08:12:13
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
gdzie ogłosić, że mam wolne miejsca nad morze?
Był kiedyś jakiś serwis, gdzie można się ogłosić że się gdzieś jedzie i ma się wolne miejsca... Ktoś wie jaki to adres? Chyba że ktoś tu zainteresowany w piątek do Władysławowa?

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-08-26 08:13:42
Autor: Grejon
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Był kiedyś jakiś serwis, gdzie można się ogłosić że się gdzieś jedzie i ma się wolne miejsca... Ktoś wie jaki to adres? Chyba że ktoś tu zainteresowany w piątek do Władysławowa?

Nastopa.pl, stopem.pl

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-08-25 23:15:57
Autor: GregorY
gdzie ogłosić, że mam wolne miejsca nad morze ?
Data: 2009-08-26 08:48:50
Autor: glang
[...]

miło by było dodać skąd :)
pzdr
GL

Data: 2009-08-26 09:26:34
Autor: krzysiek82
gdzie ogłosić, że mam wolne m iejsca nad morze?
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
No jak to? DC :)

Może to głupie ale na prawdę nie wiem co to za miasto ze skrótem DC?

--
krzysiek82

Data: 2009-08-26 00:29:49
Autor: jureko
On 26 Sie, 09:26, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
Krzysiek Niemkiewicz pisze:

> No jak to? DC :)

Może to głupie ale na prawdę nie wiem co to za miasto ze skrótem DC?

Default City,
jureko

Data: 2009-08-26 07:49:21
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jerys1@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> No jak to? DC :)

Może to głupie ale na prawdę nie wiem co to za miasto ze skrótem DC?

taki fix warszawiaków - my i nic wiecej... ;-)

"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
Gabriel Laub

Data: 2009-08-26 10:10:50
Autor: marjan
Budzik pisze:
[...]

A fix krakowiaków, o Cesarsko-Królewskim Mieście? ;>

btw te określenia chyba tylko na pms działają, bo co komu mówię że jadę do/studiuję w CKMK to każdy się na mnie patrzy jak na idiotę nie wiedząc o co chodzi :D

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-08-26 10:52:19
Autor: Czabu

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h72qm6$grk$5inews.gazeta.pl...

btw te określenia chyba tylko na pms działają,

Nie tyle na pms co na grupach news'owych.

bo co komu mówię że jadę
do/studiuję w CKMK to każdy się na mnie patrzy jak na idiotę nie wiedząc o co chodzi :D

To mnie akurat nie dziwi... ;-) Jak ktoś w realu opowie Ci dowcip, to zamiast się śmiać, powiedz mu: ROTFL ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-08-26 11:02:38
Autor: marjan
Czabu pisze:
[...]

Nie chodziło mi o rozmowy w realu, a SMSy czy stukanie na GG, gdzie roftle, lole i emotikony się na dobre zadomowiły, ale DC jako Wawa, CKMK jako Kraków, czy nawet "IMHO" już nie ;)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-08-26 11:23:59
Autor: Cyprian Prochot
gdzie ogłosić, że mam wolne miejsca nad morze?

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

zamiast się śmiać, powiedz mu: ROTFL ;-)

aaaaaaa :) to dlatego czasami taka jest reakcja ludzi na ROTFLa w realu ;>

Cyprian Prochot

Data: 2009-08-26 16:58:53
Autor: Wmak
Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):
To mnie akurat nie dziwi... ;-) Jak ktoś w realu opowie Ci dowcip, to zamiast się śmiać, powiedz mu: ROTFL ;-)

Pozdrawiam
Czabu
A jak to się mówi ?
po naszemu eroteefel czy  trzeba spelować w lęgłydżu ?

Wmak

Data: 2009-08-26 09:35:38
Autor: krzysiek82
gdzie ogłosić, że mam wolne m iejsca nad morze?
marjan pisze:
Warszawa.

Dzięki :)

--
krzysiek82

gdzie ogłosić, że mam wolne miejsca nad morze?