[CKMK] - gdzie parkowac?:)

Data: 2009-11-17 10:40:31
Autor: Marcin Luty
[CKMK] - gdzie parkowac?:)

Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:hdtpai$91m$1node1.news.atman.pl...
witajcie!

jutro jadę do krakowa,

będę na miejscu około godziny 12-13...
potrzebował bym na jakiś nie długi czas zaparkować w okolicy ul długiej,
czy jest to możliwe? będę miał nawigację, ale nie wiem nawet czy w okolicy jest jakaś szansa n parking, ew. płatny nie płatny itp?

Jak na chwile to normalnie na ulicy tylko trzeba zaplacic za postoj w strefie, jak nie bedzie miejsca to mozna na Krowoderskiej. Przy Krowoderskiej jest tez parking strzezony jesli nie chcesz na ulicy auta zostawiac.

potem śmigam  na dębniki - okolice koscioła s. kostki o ilę dobrze pamiętam.
nie znam krakowa - sczegolnie że jednak trochę się pozmieniał, czy jakieś przeszkody mnie spotkać mogą?

Oprocz sporego ruchu to raczej nie. Niestety Debniki to nie jest najbezpieczniejsza czesc Krakowa.

dodatkowo - może ktoś jezdzi - ruszam z gliwic, chcę jechać starą trasą omijając a4,
czyli DTŚ, dalej olkusz, dalej krakow.

jade z nawi, bo tą trasą też dawno nie jezdzilismy.
jakieś przeszkody mogę napodkać? jakieś porady istotne,
a może jednak lepiej te nascie zl za pseldoautostrade zaplacic?

Ja jezdze na Slask okazjonalnie i raczej zawsze wybieram A4 - od miesiaca na platnym odcinku nie ma zadnych remontow i jedzie sie po prostu przyjemnie. Wczesniej to roznie bywalo. A przez Olkusz to wiadomo, fotoradary, 17-sto kilometrowy odcinek bez mozliwosci wyprzedzenia (super sprawa jak sie na jakiegos tira trafi). Jesli juz to wybralbym raczej trase przez Jaworzno, Trzebinie, Krzeszowice albo poludniowa strona  autostrady - Libiaz, Alwernia.

wracać będę około 21, 22 wieczorem.
lepiej jedzie się a4, czy też wracać przez olkusz?

Ja bym wybral mimo wszystko a4.

--
ml

Data: 2009-11-17 11:19:45
Autor: Bartek
[CKMK] - gdzie parkowac?:)
Użytkownik "Marcin Luty" <marcin.luty.no.spam@gmail.com> napisał w wiadomości news:hdtr2g$2fg$1news.onet.pl...

[...]

nie no jade golferem wiec bez jaj;) niech stoi na ulicy. a ile kosztuje przyjemnosc parkowania? powiedzmy godzina? lub dwie?
[btw: jak wyglada temat oplat dla niepelnosprawnych w strefach? ptam, bo ostatnio znajomy pytal mnie o warszawe, i niewiedzialem...]

[...]

znaczy sie cb mam zdemontowac, i wogole kamuflowac auto bardzo? [to co w srodku]? na codzien cb jest na stale [u520],... musze o tym ewentualnie pamietac.

co do a4, to zastanawiam sie tylko i wylacznie ze wzgledu na oplaty. jade tam prywatnie, i co tu wiele pisac kazda kasa sie liczy. z tad pomysl jazdy przez olkusz - innej trasy kompletnie nie znam.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-11-17 11:53:35
Autor: Marcin Luty
[CKMK] - gdzie parkowac?:)

Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:hdtskf$9iu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tutaj powinienes znalezc jakies informacje - http://www.zdit.krakow.pl/strefa-platnego-parkowania
Jak nie ma to zadzwon na podany numer

[...]

Auto moze nie ale jakichs drozszych rzeczy bym na wierzchu nie zostawial.

co do a4, to zastanawiam sie tylko i wylacznie ze wzgledu na oplaty. jade tam prywatnie, i co tu wiele pisac kazda kasa sie liczy. z tad pomysl jazdy przez olkusz - innej trasy kompletnie nie znam.

No to sie jeszcze zastanow - przez Olkusz dojedziesz oczywiscie tylko nie tak komfortowo, na odcinku Olkusz-Krakow masz wioski co chwile, nawierzchnia w miare ok.

--
ml

Data: 2009-11-17 15:28:17
Autor: Wojtekk
[CKMK] - gdzie parkowac?:)

[...]

3 złpierwsza godzina, 3.10 następna, później 3.20. (Uwaga, parkomaty nie wydają reszty!)

Możesz też zaparkować w okolicy Nowego Kleparza - ul. Wrocławska, Lubelska, itp. Tam już jest poza płatną strefą, ale o miejsca wolne trudno.

Dobrym wariantem może też być Galeria Krakowska, do ul. Długiej dojdziesz w 5-10 minut. Parking pod dachem, 1 godz gratis, druga 2 zł, każda następna 3 zł.

[btw: jak wyglada temat oplat dla niepelnosprawnych w strefach? ptam, bo ostatnio znajomy pytal mnie o warszawe, i niewiedzialem...]
Na abonamenty chyba są jakieś zniżki, natomiast o ulgach w jednorazowych opłatach nie słyszałem.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-11-19 12:18:58
Autor: Skiraz
[CKMK] - gdzie parkowac?:)

Ja jezdze na Slask okazjonalnie i raczej zawsze wybieram A4 - od miesiaca na platnym odcinku nie ma zadnych remontow i jedzie sie po prostu przyjemnie. Wczesniej to roznie bywalo.
  Eee tam jechałem wczoraj. nadal są dwa zwężenia.
jedno kawałek za bramkami w Balicach, drugie przy węźle na trasę Oświęcimską.

Data: 2009-11-19 14:07:31
Autor: Bartek
[CKMK] - gdzie parkowac?:)
Użytkownik "Skiraz" <pabloniusy@op.pl> napisał w wiadomości news:he39iq$7a0$1news.onet.pl...

[...]

no i byłem.
w tamtą stronę jechałem spokojnie trasa olkuska. z gliwic dojechalem w jakies 1:40 do centrum krakowa. niezle. troche wiecej km, ale calkiem sympatycznie. chyba 80% fotoradarow albo nieczynne, albo spalone, albo workiem zasloniete;).

wracalem a4. dlatego, ze zalezalo nam na czasie. bylo pozno, a rano do pracy. wrocilem szybciej, znacznie szybciej, ale też predkosc przelotowa po a4 byla znacznie wyzsza niż w przeciwna strone. pusto, sucho, wiatr tylko masakryczny [przy 150-160 na a4 bylo dosc mocno go czuc jednak  na aucie:)]

gdyby ktos sie zastanawial, to polecam trase olkuska. przez chwilejakis zawalidroga ledwo jechal, ale zaraz uciekl.
jescze jak by tak DTŚ z gliwic była, i nie trzeba by się przez zabrze przedzierac.... bylo by idealnie. i chyba bylo by z 15 minut szybciej, jak nic.

zato w krakowie jak stanolem za rondem mogilskim..... masakra;)