[CKMK] - gdzie parkowac?:)

Data: 2009-11-17 12:03:50
Autor: Bydlę
[CKMK] - gdzie parkowac?:)
Bartek wrote:
> witajcie!
>
> jutro jadę do krakowa,
>
> będę na miejscu około godziny 12-13...
> potrzebował bym na jakiś nie długi czas zaparkować w okolicy ul długiej,

Krowoderska/Biskupia  - tam jest parking, oidp.
A to rzut beretem.

> dodatkowo - może ktoś jezdzi - ruszam z gliwic, chcę jechać starą trasą
> omijając a4,
> czyli DTŚ, dalej olkusz, dalej krakow.

I słusznie.
Jedzie się tak samo powoli, ale za to bezpłatnie.

> wracać będę około 21, 22 wieczorem.
> lepiej jedzie się a4, czy też wracać przez olkusz?

Przez Olkusz.

--
Bydlę

Data: 2009-11-17 12:43:52
Autor: Marcin Luty
[CKMK] - gdzie parkowac?:)
I słusznie.
Jedzie się tak samo powoli, ale za to bezpłatnie.

Jak sie jedzie 70-tka na autostradzie to pewnie tak....

Data: 2009-11-17 13:32:19
Autor: Bydlę
[CKMK] - gdzie parkowac?:)
Marcin Luty wrote:

> Jak sie jedzie 70-tka na autostradzie to pewnie tak....

Pewnie tak.
Mieszkam  koło  A4 i widzę korki w kierunku bramek.
Empirycznie sprawdzilem, że opłaca się jechać 80-100 przez Olkusz.
Spokojnie, bez nerwów i bez opłaty.

--
Bydlę

Data: 2009-11-17 14:04:10
Autor: Marcin Luty
[CKMK] - gdzie parkowac?:)

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hdu55b$dbo$2cougar.axelspringer.pl...
Marcin Luty wrote:

> Jak sie jedzie 70-tka na autostradzie to pewnie tak....

Pewnie tak.
Mieszkam  koło  A4 i widzę korki w kierunku bramek.

Okolo 12-13 i 21-22?

Empirycznie sprawdzilem, że opłaca się jechać 80-100 przez Olkusz.
Spokojnie, bez nerwów i bez opłaty.

Dla mnie jazda bez nerwow to taka, ze nie musze zwalniac przed bodazje 10-cioma fotoradarmi, moge wyprzedzac tiry czesciej niz co 17km (a taki jest odcinek na trasie olkuskiej gdzie wyprzedzac nie ma  jak), nie ma pieszych, mam przelotowa predkosc 130 km/h. Sprawdzone empirycznie. Najszybsza alternatywa jest trasa przez Alwernie ale tylko dlatego ze nie ma kretynskich wysepek na srodku ciagnacych sie kilometrami i fotoradarow.

--
ml

Data: 2009-11-17 14:48:46
Autor: bratPit[pr]
[CKMK] - gdzie parkowac?:)

> [...]

Najszybsza alternatywa jest trasa przez Alwernie ale tylko dlatego ze nie ma kretynskich wysepek na srodku ciagnacych sie kilometrami i fotoradarow.

nie mów głośno bo jeszcze ktoś usłyszy... a zresztą, zdaje się że gminy już podpisały się pod papierami związanymi z remontem tej drogi więc tylko czekać co projektanci wymyślą...
brat

Data: 2009-11-17 20:09:15
Autor: Bydlę
[CKMK] - gdzie parkowac?:)
Marcin Luty wrote:

> [...]
>  >
>  >
>  > Jak sie jedzie 70-tka na autostradzie to pewnie tak....

Nie, rano i od popołudnia do wieczora.
(całe szczęście, że wtedy zazwyczaj od drugiej strony jadę i mogę sobie podziwiać ten stau bez nerwów)

> Dla mnie jazda bez nerwow to taka, ze nie musze zwalniac przed bodazje
> 10-cioma fotoradarm

A po co?
Jedziesz normalnie i nie zwalniasz.
To właśnie urok tej drogi przez Olkusz.
(chyba, że usiłujesz wypruć wszystko z siebie między radarami, wtedy jazd autostradą ma niezaprzeczalne zalety )

> moge wyprzedzac tiry czesciej niz co 17km (a taki
> jest odcinek na trasie olkuskiej gdzie wyprzedzac nie ma  jak)

Tak, to prawda.
Trzeba tam jechać tak jak tiry - między 80 a 100.
(albo mieć naprawdę dobre przyspieszenie i umieć wyprzedzać na 50 metrach)

> nie ma
> pieszych,

Na dwupasmówkach ich jest naprawdę niewielu.

> mam przelotowa predkosc 130 km/h.

Na autostradzie?
To wręcz idealna prędkość.

> Najszybsza