gdzie po akt urodzenia

Data: 2011-12-06 18:50:08
Autor: Paweł
gdzie po akt urodzenia
Witam użytkowników usenetu.
Mam pytanie urodziłem się w Gdyni teraz mieszkam w Gdańsku. Gdzie mam się udać że otrzymać aktualny akt urodzenia do jakiej intytucji i czy w Gdyni czy w Gdańsku?
Z góry dzięki za odpowiedź

Paweł

Data: 2011-12-06 14:01:40
Autor: witek
gdzie po akt urodzenia
On 12/6/2011 12:50 PM, Paweł  wrote:
[...]

tak, wydanie jest zwolnione z podatku w urzedzie stanu cywilnego wlasciwym dla miejsca urodzenia.

..

Data: 2011-12-06 20:34:02
Autor: Kviat
gdzie po akt urodzenia
[...]