gdzie przenieść prepaida?

Data: 2013-09-04 09:43:44
Autor: zarzadkomplementariusza
gdzie przenieść prepaida?
witam!
potrzeby są takie: dużo rozmów z 1 konkretną osobą oraz dużo sms do wszystkich sieci.

Najlepiej byłoby jakby za przeniesienie operator dawał jakiś tam stan na karcie, który wystarczałby na uruchomienie pakietu rozmów z 1 numerem oraz pakietu sms-ów do wszystkich sieci. Jeśli taka oferta nie istnieje, to jaka byłaby bliska ideału?

myślałem o virgin mobile lub play lub ew. plusie (ostatecznie może być orange lub t-mobile ale one mają dużo gorszy zasięg w mojej miejscowości)

Data: 2013-09-04 09:58:17
Autor: zarzadkomplementariusza
gdzie przenieść prepaida?
żeby to zabrzmiało bardziej realnie, powiedzmy że po przeniesieniu chcę raz jeden jedyny doładować za 5zł i chcę żeby tak kwota (plus bonusy za przeniesienie) starczyła na duuuużo sms-ów do różnych sieci i duuuużo minut z jednym numerem (numer docelowy także może zmienić sieć)

gdzie przenieść prepaida?