gdzie reala 135/36???

Data: 2009-07-26 14:27:17
Autor: Wojtek
gdzie reala 135/36???
drmoriarty pisze:
Czy ktokolwiek zna jeszcze jakieś miejsce gdzie może być dostępna
reala w cenie poniżej 20zł? Będę wdzięczny za info.
pozdrawiam

Byłem dziś w Stodole - na giełdzie, w miejscu wiadomo jakim, Reala była po 19 zł. Kodak Ektar - również w tej samej cenie.

Pozdrawiam

Wojtek

Data: 2009-07-26 14:19:01
Autor: drmoriarty
gdzie reala 135/36???
On 26 Lip, 14:27, Wojtek <wojciech.ku...@gmail.com> wrote:
drmoriarty pisze:

> [...]

Byłem dziś w Stodole - na giełdzie, w miejscu wiadomo jakim, Reala była
po 19 zł. Kodak Ektar - również w tej samej cenie.

Ech, macie fajnie z giełdą. Chociaż z drugiej strony, w jednym ze
szczecińskich, drogich, sklepów foto ektara wciągnąłem po 16 zł
(wszystko co było).
pozdrawiam
Sławek

gdzie reala 135/36???