gdzie reperowac HP 2710,Warszawa

Data: 2009-04-08 17:15:12
Autor: 1634Racine
gdzie reperowac HP 2710,Warszawa
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?lc=pl&cc=pl&lang=pl&dlc=pl&product=420428&printable=yes&encodeUrl=true&

Moze wie ktos gdzie w Warszawie, oprocz serwisu firmowego (chca za reperacje
prawie polowe ceny nowego urzadzenia) mozna naprawic HP Photosmart 2710 ?
Do wymiany jest:
- karetka
- zerwana tasiemka/folia z wdrukowanym obwodem (obok pojemnikow z tuszami)
Potrzebne jakies faktycznie reperujace miejsce,gdzie nie zedra skory,ale tez
nie powiedza,ze  "nie da sie"...
dzieki zapomoc.

Data: 2009-04-08 17:57:50
Autor: Doxent
gdzie reperowac HP 2710,Warszawa
Do wymiany jest:
- karetka
- zerwana tasiemka/folia z wdrukowanym obwodem (obok pojemnikow z tuszami)

tego typu drukarki naprawiane są w nieautoryzowanych serwisach tylko z użyciem przeszczepów z innych zezłomowanych egzemplarzy. Aktualnie nikt na Allegro nie sprzedaje takiego egzemplarza więc szanse na przeszczep marne.
O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym serwisie potrafi nawet przekroczyć nie 50 a nawet 150% wartości egzemplarza sklepowego. Cena zaporowa po to by kupić nową drukarkę i nie zawracać głowy. Moja rada puścić jako złom na Allegro dołożyć i kupić nową, wyjdzie taniej.

Data: 2009-04-08 20:15:38
Autor: G Nowak
gdzie reperowac HP 2710,Warszawa
nikt na  Allegro nie sprzedaje takiego egzemplarza wiÄ™c szanse na
przeszczep marne. O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym
serwisie potrafi nawet  przekroczyć nie 50 a nawet 150% wartoĹ›ci
egzemplarza sklepowego. Cena  zaporowa po to by kupić nowÄ… drukarkÄ™ i
nie zawracać gĹ‚owy. Moja rada puĹ›cić  jako zĹ‚om na Allegro doĹ‚oĹĽyć i

IMHO male szanse zepchnac takiego sztrucla na alledroogo - ktos musialby miec takiego samego zlomka z innym uszkodzeniem, co pewnie rzadko sie przytrafia.

--
pozdr

Data: 2009-04-09 18:53:45
Autor: Przemek
gdzie reperowac HP 2710,Warszawa

Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grihen$rjh$1inews.gazeta.pl...
Do wymiany jest:
- karetka
- zerwana tasiemka/folia z wdrukowanym obwodem (obok pojemnikow z tuszami)

tego typu drukarki naprawiane s± w nieautoryzowanych serwisach tylko z użyciem przeszczepów z innych zezłomowanych egzemplarzy. Aktualnie nikt na Allegro nie sprzedaje takiego egzemplarza więc szanse na przeszczep marne.
O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym serwisie potrafi nawet przekroczyć nie 50 a nawet 150% warto¶ci egzemplarza sklepowego.

Hp dla niektorych modeli sprzetu  ma ryczaltowe koszty naprawy  niezaleznie od uszkodzenia i naprawe przez wymiane
tzn oddawales swoje urzadzenie  i dostawales nowe - czesci do tych urzadzen byly nie do sciagniecia nawet przez oficjalne serwisy hp . Tu masz przykladowy cennik:
http://h41159.www4.hp.com/files/cennik-ryczalt.pdf

Data: 2009-04-12 03:17:26
Autor: 1634Racine
gdzie reperowac HP 2710,Warszawa
Przemek in news:grl9oc$3s4$1mx1.internetia.pl

   2710 nie widze.

gdzie reperowac HP 2710,Warszawa