gdzie się teraz najbardziej opłaca?

Data: 2017-05-09 19:50:25
Autor: Michał Jankowski
gdzie się teraz najbardziej opłaca?
W dniu 2017-05-08 o 21:55, ToMasz pisze:

ps komu przekazać parę zł smsami premium? Ale nie konkursy, tylko żeby
ktośtam dostał chociaż część kasy

Jeśli wierzysz w Caritas...

"SMS 72052 to dla osoby wysyłającej koszt 2,46 z VAT. Operatorzy komórkowi zwalniają SMS z opłat. W opłacie zawartych jest 0,46 zł, stanowiących podatek VAT.

0,18 zł przechodzi na obsługę projektu przez Caritas Polska."

Są jakieś dziwne serwisy oferujące zakup np. bonów towarowych za smsy, ale bon wartości 50 zł kosztuje w sms-ach ca. 150 zł. Sensu w tym niewiele...

   MJ

Data: 2017-05-09 20:10:11
Autor: Irokez
W dniu 2017-05-09 o 19:50, Michał Jankowski pisze:
[...]

Jakiś tam sens widziałem, bo miałem więcej kasy uzbieranej.
Ale faktycznie serwisy dziwne, chcieli ode mnie skan umowy, żeby niby sprawdzić, że ten numer jest mój. Jak nie podam to nic nie wyśle.
W regulaminie nic nie pisało o tym, numer się skończył przed wejściem ustawy o rejestracji. Była jazda, ze dwa czy trzy razy anulowanie przez serwis zamówienia jak się przypomniałem po kolejnym miesiącu co z bonami. Bony przyszły po 4 miesiącach. Już nigdy nie skorzystam z takiej opcji, zwłaszcza patrząc na wpis w regulaminie "Serwis może anulować i nie podjąć się realizacji zamówienia bez podania przyczyn."
Ślij wszystko na Caritas, transfer chomika czy co tam chcesz.

Zdrówko.

--
Irokez

gdzie się teraz najbardziej opłaca?