gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?

Data: 2015-04-14 04:16:17
Autor: Adam Sz.
gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?
Hej ;)

Mam nadzieje, ze dla nikogo nie bedzie to kontrowersyjnym pytaniem, czy
proba trollingu :-) Chce sie ubezpieczyc na wypadek smierci w wypadku
komunikacyjnym. Na minimum 200 tys pln. Gdzie najlepiej / najtaniej to
zrobic? Moze jakis ubezpieczyciel daje dodatkowo tani pakiet w ramach
skladki OC? Czy ktos z Was sie tak ubezpiecza? Jutro jestem umowiony z
przedstawicielem ING ale cos mi swita, ze kiedys przy okazji wykupowania
OC na samochod mialem opcje dolozenia pakietu takiego ubezpieczenia i
wychodzilo to stosunkowo tanio. Ale nie pamietam zupelnie gdzie i kiedy,
a temat ubezpieczen to kosmos (zadnych prostych kalkulatorow na stronach,
setki wariantow, kaza sie tylko spotykac z przedstawicielami na co nie mam
za duzo czasu eh..).

Podzielcie sie doswiadczeniem!
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2015-04-14 05:24:31
Autor: Adam Sz.
gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 13:16:18 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

To juz powoli staje sie standardem, ze odpowiadam sam sobie ;)
W mBanku znalazlem oferte ubezpieczenia NNW Ochrona 24h:

http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/nnw-ochrona24h/

W wariancie Premium w przypadku smierci w wyniku NW w srodku lokomocji na 200
tys pln skladka = 27,99 pln. Przeczytalem regulamin, nie widze zadnych
kruczkow. Oferta wydaje sie OK. Ale moze znacie cos jeszcze tanszego? :)
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2015-04-16 11:34:57
Autor: krak
W dniu 2015-04-14 14:24, Adam Sz. pisze:

W wariancie Premium w przypadku smierci w wyniku NW w srodku lokomocji na 200
tys pln skladka = 27,99 pln.

Ważne!)
Wg. tego OWU jesli ma być 200 to najlepiej nie schodzić z moto i robic tak żeby uczestniczył w ruchu, bo jeśli dopadłaby cię jak stoisz koło moto to tylko 100 tys. gdyż nie jesteś wtedy ani kierującym, ani pasażerem.
Zdrowia

Data: 2015-04-16 11:13:37
Autor: Adam Sz.
W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 11:34:53 UTC+2 użytkownik krak napisał:

[...]

Dzieki za uwage. Ostatecznie wzialem ubezpieczenie bodaj Ochrona+ w ING.
200 tys bez wzgledu na rodzaj smierci (w komunikacji czy nie) - zona pokazuje
akt zgonu i do 14 dni ma kase. Przynajmniej w teorii :-) Opinie to
ubezpieczenie ma calkiem dobre wiec poki co chyba przy nim zostane. Skladka
270 pln / kwartal. 3 x drozej od mbanku ale mbankowe ubezpieczenie to umowa
trojstronna (ubezpieczyciel-bank-ja) i ponoc lubia wydziwiac przy wyplatach..
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2015-04-16 21:00:26
Autor: Alf/red/
W dniu 16.04.2015 o 11:34, krak pisze:
jeśli dopadłaby cię jak stoisz koło

No, mogliby go przejechać na parkingu. Bo choroby, trzeba pamiętać, nie są wypadkiem i się nie liczą. Nie liczy się też mnóstwo sportów oraz jest sporo innych wykluczeń. Zostają "zwykłe" wypadki i jako taka oferta jest dobra.

--
Alf/red/

Data: 2015-04-14 14:38:23
Autor: Gof
Adam Sz. <adam.szen@gmail.com> wrote:

proba trollingu :-) Chce sie ubezpieczyc na wypadek smierci w wypadku
komunikacyjnym. Na minimum 200 tys pln. Gdzie najlepiej / najtaniej to

Nas ubezpiecza Aviva (ubezpieczenia grupowe), dopytywałem o śmierć na moto i wypłacą, jak się rozwalisz na mieście, ale nie jak będziesz się ścigał (na torze lub nielegalnie). Kwota chyba właśnie coś koło 200k była, ale już nie pamiętam.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-04-14 12:14:43
Autor: Adam Sz.
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 16:39:12 UTC+2 użytkownik Gof napisał:

[...]

Wlasnie w regulaminie tego mbankowego ubezpieczenia wszystko wydaje sie w
porzadku, mam tylko watpliwosci co do jednego wykluczenia:

"Ochroną ubezpieczeniową BRE Ubezpieczenia
TUiR nie są objęte zdarzenia ubezpieczeniowe
powstałe w wyniku:

[...]

13) uczestnictwa Ubezpieczonego w wy-
ścigach samochodowych, konkursach,
rajdach, treningach, podczas jazd
próbnych, a także podczas prób szybkościowych,"

No i teraz pytanie czy jak rozwale sie przy 80km/h w miescie to oni tego nie
uznaja za probe szybkosciowa :-) W zamysle pewnie chodzi o zawody typu
predkosc / szybkosc na 1/4 mili etc ale nigdzie to pojecie wczesniej ani
pozniej nie jest doprecyzowane... 28 pln na 200 tys to chyba dobra oferta :)
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2015-04-15 08:38:26
Autor: Johnny
gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?
Użytkownik "Adam Sz." marzy o spotkaniu z Najwyższym:

No i teraz pytanie czy jak rozwale sie przy 80km/h w miescie to oni tego nie
uznaja za probe szybkosciowa :-)

Podejrzewam, że wtedy będzie ci to już zupełnie obojętne;-)

28 pln na 200 tys to chyba dobra oferta :)

Bardzo dobra! Tylko nie wiem, czy zauważyłeś, że to promocja i żeby z niej skorzystać musisz rozdupcyć się do końca kwietnia =):-o

Data: 2015-04-15 00:07:37
Autor: Adam Sz.
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 08:38:29 UTC+2 użytkownik Johnny napisał:

> No i teraz pytanie czy jak rozwale sie przy 80km/h w miescie to oni tego > nie
> uznaja za probe szybkosciowa :-)

Podejrzewam, że wtedy będzie ci to już zupełnie obojętne;-)

Gdyby bylo mi to obojetne to w ogole bym sie nie ubezpieczal...

>28 pln na 200 tys to chyba dobra oferta :)

Bardzo dobra! Tylko nie wiem, czy zauważyłeś, że to promocja i żeby z niej skorzystać musisz rozdupcyć się do końca kwietnia =):-o

Cennik obowiazuje od 1.04.2015. Nie widze zapisu o jakiejs promocji - gdzie?
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2015-04-15 06:49:46
Autor: Jacek
W dniu 2015-04-14 o 13:16, Adam Sz. pisze:
Chce sie ubezpieczyc na wypadek smierci w wypadku
komunikacyjnym. Na minimum 200 tys pln. Gdzie najlepiej
Podzielcie sie doswiadczeniem!
He, he. Myślisz, że ktoś, kto miał takie "doświadczenie" Ci odpisze z tamtego świata? ;-)
Jacek

Data: 2015-04-15 00:06:40
Autor: Adam Sz.
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 06:49:47 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

He, he. Myślisz, że ktoś, kto miał takie "doświadczenie" Ci odpisze z tamtego świata? ;-)

Pisze o doswiadczeniu z ubezpieczeniami, nie o wypadku, kolego :)
pozdr.

--
Adam Sz.

gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?