gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt

Data: 2014-10-26 12:18:14
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
Witam!

osoba z rodziny chce skonsolidować parę chwilówek
biorąc normalny kredyt. Niestety, obudziła się dość
późno mając już nie najlepszy BIK (aktualnie odnotowały
się kilkudniowe opóźnienia w płatnościach rat za TV)

w necie wyczytałem "nieoficjalne informacje" taxcare że banki poniżej 440 pkt kręcą nosem a powyżej 500 pkt dają bez wahania.

obecna ocena pkt jest słaba ale nie jest beznadziejna (450 pkt)

nie ma oficjalnych danych który bank przy jakiej ilości punktów zgadza się na udzielenie kredytu, dlatego proszę o pomoc tutejszych znawców o wskazanie kilku banków (lub innych instytucji) na tyle liberalnych
że będą skłonne udzielić kredytu konsolidacyjnego przy 450 pkt BIK

Data: 2014-10-26 12:20:20
Autor: zarząd komplementariusza
[...]

dodam, że zamówiłem w inteligo raport BIK z oceną punktową mam 39 stron
wydruk PDF ale nie bardzo umiem interpretować to co tam napisano.

Data: 2014-10-26 12:24:41
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
nie wiem czy to ważne, ale kandydatka do konsolidacji
jest emerytką ZUS-owską emerytura zaledwie 1225 zł netto
wdowa, ur. w maju 1951 (obecnie ma ukończone 63 lata)

Data: 2014-10-26 21:23:54
Autor: RobertS
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt

nie wiem czy to ważne, ale kandydatka do konsolidacji
jest emerytką ZUS-owską emerytura zaledwie 1225 zł netto
wdowa, ur. w maju 1951 (obecnie ma ukończone 63 lata)

i jaką kwotę chce skonsolidować?
najlepiej rozpisz gdzie ma zobowiązania, jaka rata i ile kapitału do spłaty

w którym banku ma konto?

RobertS

Data: 2014-10-26 13:43:54
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
chwilówki są przestępczą samowolką członka rodziny (obcą osobę zamknęlibyśmy w kryminale, ale że to jest rodzina więc przebaczyliśmy)

emerytka jeszcze kilka dni temu była nieświadoma
że ktoś bezczelnie posługuje sie jej kontem i że
zaciąga zobowiązania. Wydało się przypadkowo, gdy
bank PKOBP odmówił niewielkiego kredytu gotówkowego

do konsolidacji jest jakies 18.000zł
oraz potrzebne jest 2.000zł gotówką dodatkowo bo
trzeba kupić opał na zimę.

na tę chwilę wszystko jest poregulowane
nie wszystkie chwilówki są widoczne w BIK-u

konta BZWBK, iPKO, Inteligo, Pocztowy, ING,
mBank, jak trzeba to założy kolejne.

napisz na jaki @ mogę wysłać PDF z raportem

Data: 2014-10-26 22:49:50
Autor: RobertS
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt

napisz na jaki @ mogę wysłać PDF z raportem

ok. 1225 zł netto a potrzeba ok. 20.000 zł...policzę

wytnij z mojego konta "X" i BIK możesz wysłać

RobertS

Data: 2014-10-26 15:38:41
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu niedziela, 26 października 2014 22:49:49 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> napisz na jaki @ mogę wysłać PDF z raportem

ok. 1225 zł netto a potrzeba ok. 20.000 zł...policzę

wytnij z mojego konta "X" i BIK możesz wysłać

napisz ty do mnie bo mi @ odrzuciło pisałem pod box75 małpa post kropka pl

mój adres zarzadkomplementariusza małpa poczta kropka pl

Data: 2014-10-27 00:36:48
Autor: RobertS
W dniu 2014-10-26 o 23:38, zarząd komplementariusza pisze:
zarzadkomplementariusza małpa poczta kropka pl

poszło, zrobiłeś błąd w moim adresie

RobertS

Data: 2014-10-30 14:17:50
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
do konsolidacji jest jakies 18.000zł
oraz potrzebne jest 2.000zł gotówką dodatkowo bo trzeba kupić opał na zimę.

nie wiem czy to kogokolwiek zaciekawi ale
alior podjął pozytywną decyzję kredytową

Data: 2014-10-30 22:50:03
Autor: mx
On 30/10/2014 22:17, zarząd komplementariusza wrote:
do konsolidacji jest jakies 18.000zł
oraz potrzebne jest 2.000zł gotówką
dodatkowo bo trzeba kupić opał na zimę.

nie wiem czy to kogokolwiek zaciekawi ale
alior podjął pozytywną decyzję kredytową

  Ciekawi, ciekawi.
To przy udziale RobertaS czy bezpośrednio w Aliorze?

Data: 2014-10-31 02:14:19
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu czwartek, 30 października 2014 22:50:06 UTC+1 użytkownik mx napisał:

> nie wiem czy to kogokolwiek zaciekawi ale
> alior podjął pozytywną decyzję kredytową

  Ciekawi, ciekawi.
To przy udziale RobertaS czy bezpośrednio w Aliorze?

bezpośrednio w aliorze

oczywiście alior wykorzystał sytuację wcisnął
ubezpieczenia emerytka się zgodziła nie chciała
słyszeć o wypowiedzeniu ubezpieczenia.

ubezpieczenie nie pracującego emeryta od utraty
pracy jest wielkim skurwysyństwem banku - jednakże...

jednakże biorąc pod uwagę że skonsolidowano chwilówki (we wniosku wpisano dużo większą gotówkę którą je poregulowano)
to oczywiście konsolidacja z ubezpieczeniem jest
jednak mimo wszystko lepsza od bandyckiego procentu
na chwilówkach. Lepsze RRSO kilkadziesiąt niż
kilkaset procent, to jest poza dyskusją.

Data: 2014-10-26 21:06:27
Autor: RobertS
[...]

to ma być konsola pod zabezpieczenie (nieruchomość) czy typowa gotówka?

450 punktów to słabo, ale jeszcze nie tragedia:

1. jaka jest przyczyna opóźnień (będą o to pytać)?
2. na moment złożenia wniosku o konsolę WSZYSTKIE zobowiązania muszą być uregulowane na bieżąco, żaden bank nie pożyczy na spłatę rat, które mają bieżące opóźnienia

ps
nie ma czegoś takiego, że poniżej X się nie da a powyżej Y dostaje każdy, wszystko zależy od konkretnej sytuacji - nie można generalizować

ps2
dlaczego ww brał chwilówki? banki nie chciały dać? nie było zdolności?

czy widać je w BIK? jak może to prześlij raport na priva, dane osobowe możesz zamazać

RobertS

gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt