gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt

Data: 2014-10-26 12:20:20
Autor: zarząd komplementariusza
gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
nie ma oficjalnych danych który bank przy jakiej ilości punktów zgadza się na udzielenie kredytu, dlatego proszę o pomoc tutejszych znawców > o wskazanie kilku banków (lub innych instytucji) na tyle liberalnych
że będą skłonne udzielić kredytu konsolidacyjnego przy 450 pkt BIK

dodam, że zamówiłem w inteligo raport BIK z oceną punktową mam 39 stron
wydruk PDF ale nie bardzo umiem interpretować to co tam napisano.

gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt