[kościerzyna] gdzie sprawdzić moto prze d zakupem

Data: 2010-04-13 10:45:21
Autor: Mundo
[kościerzyna] gdzie sprawdzić moto prze d zakupem
Witam,

Planuje kupić Yamahę Virago 535 i w związku z tym mam pytanie:
Gdzie polecacie sprawdzić motocykl przed zakupem - chodzi mi o jakiegoś
mechanika/serwis z okolic Kościerzyny ?

Z góry dzięki za pomoc...
M.

Data: 2010-04-13 11:06:09
Autor: Baczek
[ko¶cierzyna] gdzie sprawdzić moto przed zakupem
Planuje kupić Yamahę Virago 535 i w zwi±zku z tym mam pytanie:
Gdzie polecacie sprawdzić motocykl przed zakupem - chodzi mi o jakiego¶
mechanika/serwis z okolic Ko¶cierzyny ?

Na wlocie do Ko¶cierzyny od strony Zblewa jest duża tablica, że naprawiaj± i takie tam.
Jak z obsług± to nie wiem, widze tablice jak jeżdże do Ko¶cierzyny.

[kościerzyna] gdzie sprawdzić moto prze d zakupem