[kościerzyna] gdzie sprawdzić moto przed zakupem

Data: 2010-04-13 11:06:09
Autor: Baczek
[kościerzyna] gdzie sprawdzić moto przed zakupem
Planuje kupić Yamahę Virago 535 i w związku z tym mam pytanie:
Gdzie polecacie sprawdzić motocykl przed zakupem - chodzi mi o jakiegoś
mechanika/serwis z okolic Kościerzyny ?

Na wlocie do Kościerzyny od strony Zblewa jest duża tablica, że naprawiają i takie tam.
Jak z obsługą to nie wiem, widze tablice jak jeżdże do Kościerzyny.

[kościerzyna] gdzie sprawdzić moto przed zakupem