[wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?

Data: 2010-05-27 08:14:15
Autor: Gabriel'Varius'
[wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?

Teraz pytanie: Gdzie w tego typu lub innych za chwilę tu poleconych autach sprawdzę oryginalność przebiegu we Wrocławiu (pytam bo może ktoś sprawdzał) bo ponoć jak się nie wysilili to tylko w liczniku przestawili a gdzieśtam siedzi oryginalny przebieg.
Najlepiej podjechac do ASO danej marki i o ile auta byly serwisowane to sie w 99% dowiesz historii jezdzidla.
Czy rozglądać się za jeszcze innym autem?
Ja bym sie bal teraz kupowac auto uzywane z uwagi na powolny wysyp aut popowodziowych.  Wiem, ze takie juz sa bo kolega szukal passata i juz trafial na nieudolnie przygotowane auta w atrakcyjnych cenach (auta po powodzi) i ostatecznie kupil auto po malym dzwonie(przytarty bok i przedni blotnik+lampy itp.) ale auto nie popowodziowe :-(

                Oskar Wilde

[wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?