gdzie sprzet skiturowy w Polsce

Data: 2015-04-16 04:22:23
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
Witam,
A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...
I co maja w asortmencie?
--
TA

Data: 2015-04-16 16:33:58
Autor: Szymon
W dniu 2015-04-16 o 04:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...
I co maja w asortmencie?

Polar Sport krk, zako
Chilli Sport, rabka
8a, Gliwice/Zabrze
Alpinka (Rybnik)
tatraTrade Zako
Tuttu katowice

google + słowa kluczowe :)

Szymon

Data: 2015-04-16 20:40:00
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
In article <mgoh8t$5oo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Szymon <bacowkaSP@Mgory.com.pl> wrote:

> [...]
> A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
> Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...

Polar Sport krk, zako
Chilli Sport, rabka
8a, Gliwice/Zabrze
Alpinka (Rybnik)
tatraTrade Zako
Tuttu katowice

google + słowa kluczowe :)

o, dzieki.
Tuttu w Katowicach i Polarsport juz sprawdzilem.
Dochodzi Zakopane... :-(
Rybnik, Gliwice czy Zabrze raczej nie po drodze...
--
TA

Data: 2015-04-17 08:06:01
Autor: bans
W dniu 2015-04-16 o 20:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Tuttu w Katowicach i Polarsport juz sprawdzilem.
[ciach]
Rybnik, Gliwice czy Zabrze raczej nie po drodze...

A to przecież rzut beretem od Katowic.

--
bans

Data: 2015-04-18 05:02:55
Autor: Titus Atomicus
In article <mgq97v$mic$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> Tuttu w Katowicach i Polarsport juz sprawdzilem.
[ciach]
> Rybnik, Gliwice czy Zabrze raczej nie po drodze...

No, ok.
Generalnie ten kierunek niezbyt mi odpowiada, ale Tuttu w Katowicach ma naprawde wygodna lokalizacje.
W tym tygodniu jade zwiedzac sklepy w Krakowie i Zakopanem.
--
TA

Data: 2015-04-18 05:06:07
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
> Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...

Polar Sport krk, zako
A jest jeszcze jakis inny sklep w Krakowie?

tatraTrade Zako
Hm, sprawdzalem na www - maja sprzet skitur, ale butow nie.
Dziwne.
A poza tatratrade i polrsportem sa jeszcze jakies sklepy z butmi skitur w Zakopanem?
--
TA

Data: 2015-04-19 02:58:35
Autor: Spec
W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 16:34:07 UTC+2 użytkownik Szymon napisał:
W dniu 2015-04-16 o 04:22, Titus_At...e.world pisze:
> Witam,
> A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
> Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...
> I co maja w asortmencie?

Polar Sport krk, zako
Chilli Sport, rabka
8a, Gliwice/Zabrze
Alpinka (Rybnik)
tatraTrade Zako
Tuttu katowice

Dorzuciłbym jeszcze windsport w Krakowie - Mają duży wybór i dobrą obsługę - potrafią dobrać buty. Właściwie zakupy w Krakowie zaczynaj od tego sklepu.

Data: 2015-04-19 17:29:40
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
In article <061865e4-fdbb-4393-aa8e-1ff6fae74eb3@googlegroups.com>,
 Spec <mrspec@gmail.com> wrote:

> [...]
> Dorzuciłbym jeszcze windsport w Krakowie - Mają duży wybór i dobrą obsługę - potrafią dobrać buty. Właściwie zakupy w Krakowie zaczynaj od tego sklepu.

Ale to widze b. daleko od centrum - przy Zakopiance.
Jak tam dojechac zbiorkomem z okolic dworca PKP. Albo Siennej?
--
TA

Data: 2015-04-21 09:13:41
Autor: Olin
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
Dnia Sun, 19 Apr 2015 17:29:40 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Z Dworca Głównego można dojechać bez przesiadek tramwajami 8 i 10.
Szybciej może być pociągiem (do stacji Kraków Łagiewniki), tylko dość
rzadko kursują.

Przy okazji polecam stronę:
http://krakow.jakdojade.pl/

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-04-20 15:23:37
Autor: Titus Atomicus
 Spec <mrspec@gmail.com> wrote:

Dorzuciłbym jeszcze windsport w Krakowie - Mają duży wybór i dobrą obsługę - potrafią dobrać buty. Właściwie zakupy w Krakowie zaczynaj od tego sklepu.

Dzwonilem.
U nich juz wiosna. Zero skiturow.
Ale pytanie o dogodny dojazd z Dworca Glownego/Starego Miasta jest wciaz aktualne.
--
TA

gdzie sprzet skiturowy w Polsce