gdzie sprzet skiturowy w W-wie

Data: 2015-04-09 18:09:39
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w W-wie
Witam,
Czy w Warszawie sa jakies sklepy ze sprzetem skiturowym?
W Horyzoncie (zostal tylko jeden, na Mariensztacie, ale maja tylko 2 buty na krzyz). Jest chyba jeszcze Sherpa (ale jeszcze nie sparwdzalem).
Cos jeszcze?
--
TA

Data: 2015-04-09 22:26:05
Autor: kokeshi
On 2015-04-09 18:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]
  > W Horyzoncie (zostal tylko jeden, na Mariensztacie, ale maja tylko 2
  > buty na krzyz). Jest chyba jeszcze Sherpa (ale jeszcze nie

  Salewa na Pl. 3+, ale wybór marny.
  Sherpa wyniósł się ostatnio gdzieś na prowincję.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2015-04-16 04:17:32
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w W-wie
In article <Titus_Atomicus-5A1F0E.18093909042015@node1.news.atman.pl>,

Czy w Warszawie sa jakies sklepy ze sprzetem skiturowym?
W Horyzoncie (zostal tylko jeden, na Mariensztacie, ale maja tylko 2 buty na krzyz). Jest chyba jeszcze Sherpa (ale jeszcze nie sparwdzalem).

Sherpa przeniosla sie do Wesolej, ale chyba sprzetu skitur nie ma.

Cos jeszcze?

Salewa na Ksiazecej (mieli Dynafita) juz sie na lato przestawila.

No to juz nie wiem :-(

--
TA

Data: 2015-04-16 04:22:23
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
Witam,
A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...
I co maja w asortmencie?
--
TA

Data: 2015-04-16 16:33:58
Autor: Szymon
W dniu 2015-04-16 o 04:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...
I co maja w asortmencie?

Polar Sport krk, zako
Chilli Sport, rabka
8a, Gliwice/Zabrze
Alpinka (Rybnik)
tatraTrade Zako
Tuttu katowice

google + słowa kluczowe :)

Szymon

Data: 2015-04-16 20:40:00
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
In article <mgoh8t$5oo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 Szymon <bacowkaSP@Mgory.com.pl> wrote:

> [...]
> A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
> Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...

Polar Sport krk, zako
Chilli Sport, rabka
8a, Gliwice/Zabrze
Alpinka (Rybnik)
tatraTrade Zako
Tuttu katowice

google + słowa kluczowe :)

o, dzieki.
Tuttu w Katowicach i Polarsport juz sprawdzilem.
Dochodzi Zakopane... :-(
Rybnik, Gliwice czy Zabrze raczej nie po drodze...
--
TA

Data: 2015-04-17 08:06:01
Autor: bans
W dniu 2015-04-16 o 20:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Tuttu w Katowicach i Polarsport juz sprawdzilem.
[ciach]
Rybnik, Gliwice czy Zabrze raczej nie po drodze...

A to przecież rzut beretem od Katowic.

--
bans

Data: 2015-04-18 05:02:55
Autor: Titus Atomicus
In article <mgq97v$mic$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> Tuttu w Katowicach i Polarsport juz sprawdzilem.
[ciach]
> Rybnik, Gliwice czy Zabrze raczej nie po drodze...

No, ok.
Generalnie ten kierunek niezbyt mi odpowiada, ale Tuttu w Katowicach ma naprawde wygodna lokalizacje.
W tym tygodniu jade zwiedzac sklepy w Krakowie i Zakopanem.
--
TA

Data: 2015-04-18 05:06:07
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
> Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...

Polar Sport krk, zako
A jest jeszcze jakis inny sklep w Krakowie?

tatraTrade Zako
Hm, sprawdzalem na www - maja sprzet skitur, ale butow nie.
Dziwne.
A poza tatratrade i polrsportem sa jeszcze jakies sklepy z butmi skitur w Zakopanem?
--
TA

Data: 2015-04-19 02:58:35
Autor: Spec
W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 16:34:07 UTC+2 użytkownik Szymon napisał:
W dniu 2015-04-16 o 04:22, Titus_At...e.world pisze:
> Witam,
> A w takim razie gdzie w Polsce sa sklepy ze sprzetem skitur/freeride?
> Najchetniej Krakow, Zakopane, Trojmiasto...
> I co maja w asortmencie?

Polar Sport krk, zako
Chilli Sport, rabka
8a, Gliwice/Zabrze
Alpinka (Rybnik)
tatraTrade Zako
Tuttu katowice

Dorzuciłbym jeszcze windsport w Krakowie - Mają duży wybór i dobrą obsługę - potrafią dobrać buty. Właściwie zakupy w Krakowie zaczynaj od tego sklepu.

Data: 2015-04-19 17:29:40
Autor: Titus Atomicus
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
In article <061865e4-fdbb-4393-aa8e-1ff6fae74eb3@googlegroups.com>,
 Spec <mrspec@gmail.com> wrote:

> [...]
> Dorzuciłbym jeszcze windsport w Krakowie - Mają duży wybór i dobrą obsługę - potrafią dobrać buty. Właściwie zakupy w Krakowie zaczynaj od tego sklepu.

Ale to widze b. daleko od centrum - przy Zakopiance.
Jak tam dojechac zbiorkomem z okolic dworca PKP. Albo Siennej?
--
TA

Data: 2015-04-21 09:13:41
Autor: Olin
gdzie sprzet skiturowy w Polsce
Dnia Sun, 19 Apr 2015 17:29:40 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Z Dworca Głównego można dojechać bez przesiadek tramwajami 8 i 10.
Szybciej może być pociągiem (do stacji Kraków Łagiewniki), tylko dość
rzadko kursują.

Przy okazji polecam stronę:
http://krakow.jakdojade.pl/

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-04-20 15:23:37
Autor: Titus Atomicus
 Spec <mrspec@gmail.com> wrote:

Dorzuciłbym jeszcze windsport w Krakowie - Mają duży wybór i dobrą obsługę - potrafią dobrać buty. Właściwie zakupy w Krakowie zaczynaj od tego sklepu.

Dzwonilem.
U nich juz wiosna. Zero skiturow.
Ale pytanie o dogodny dojazd z Dworca Glownego/Starego Miasta jest wciaz aktualne.
--
TA

gdzie sprzet skiturowy w W-wie