gdzie stare precle sa?

Data: 2012-09-27 14:39:43
Autor: TasmaN
gdzie stare precle sa?
Takie pytanko mam, bo... 26.09 tylko 2 watki, 25.09 tylko 4 watki.... itd., malo :(
Fakt, dlugi czas mnie nie bylo, ale kiedys tu wrzalo wrecz od postow i dyskusji.

Czy stare precle i w ogole czesc userow poprzenosila sie na jakies fora regionalne lub danego modelu moto?
Czy moze dzialacie gdzies indziej w ukryciu przed sikaczem? ;) ;p

-- - TasmaN

Data: 2012-09-27 16:21:07
Autor: Magic
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-27 14:39, TasmaN pisze:
Takie pytanko mam, bo... 26.09 tylko 2 watki, 25.09 tylko 4 watki....
itd., malo :(

Bo wszyscy wszystko już wiedzą :))))

Czy stare precle i w ogole czesc userow poprzenosila sie na jakies fora
regionalne lub danego modelu moto?

Też, zwłaszcza ludki z południa albo Afrykanerzy. Część bywa tutaj: https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!forum/technika-i-turystyka-motocyklowa
a duża grupa, w tym i ja, do komunikacji między sobą używa zamkniętej listy mailingowej.

Czy moze dzialacie gdzies indziej w ukryciu przed sikaczem? ;)

To też :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-09-27 19:15:31
Autor: marvin
gdzie stare precle sa?
Użytkownik "Magic" napisal...
W dniu 2012-09-27 14:39, TasmaN pisze:
Takie pytanko mam, bo... 26.09 tylko 2 watki, 25.09 tylko 4 watki....
itd., malo :(

Bo wszyscy wszystko już wiedzą :))))

Wszystko co dotyczy motocykli zostalo juz omowione i znajduje sie w archiwum :)

Pozdrawiam
marvin
tdm900

Data: 2012-09-27 20:01:00
Autor: Mikolaj Jopczynski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-27 19:15, marvin pisze:
Użytkownik "Magic" napisal...
[...]

Padlo/zostalo wylaczone sporo serwerow newsowych ...>

M.

Data: 2012-09-30 09:30:39
Autor: zbigi
gdzie stare precle sa?
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
[...]

I to jest prawidlowa odpowiedz, niestety... :\
A w googlach ciezko (przynajmniej dla mnie - lamera) znalezc info, jakie serwery jeszcze dzialaja.
--
pozdrrrowienia i do zobaczenia na szlaku
zbigi

Data: 2012-09-30 09:58:35
Autor: Magic
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-30 09:30, zbigi pisze:
[...]

Jakoś się jednak przebiłeś ;) No i oidp to zamieniłeś jedne stare capy na inne ... ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-09-30 12:33:00
Autor: Jasio
gdzie stare precle sa?
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisał w wiadomości news:k48u31$9bi$1news.icm.edu.pl...
[...]

A ja nie widzę postów zbigiego.
Korzystam z news.neostrada.pl

Nie dopisuje mi żadnych głupot, ale najwyraźniej nie wpuszcza niektórych postów.

Chciałem też mmaurycemu odpowiedzieć, ale nie widzę jego wątku z wątpliwościami "co wybrać na drugie". A w googlu czy na ściemniaczu widziałem.
Mmaurycy - daj znać na priv, albo korzystając z innego serwera niusów napisz na grupę.

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-09-30 15:47:30
Autor: Mikolaj Jopczynski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-30 12:33, Jasio pisze:
[...]

Ja korzystam z serwera home'a.

M.

Data: 2012-10-01 12:25:59
Autor: zbigi
gdzie stare precle sa?
Jasio napisał(a):
[...]

Zadnych capow! :P

A ja nie widzę postów zbigiego.
Korzystam z news.neostrada.pl

Nie dopisuje mi żadnych głupot, ale najwyraźniej nie wpuszcza niektórych postów.

Hmm... Ten, z ktorego teraz pisze, to byl pierwszy jaki "zadzialal". Kiedys news.icm.edu.pl byl dla mnie podstawa ale pozniej (po aferze pedofilskiej) przestal rabotac i przesiadlem sie na inne. No i tak zostalo. A potem przyszlo duuuzo obowiazkow okolodomowych, wiec kiedy niusy.onet.pl zostaly wylaczone, to nawet tego nie zauwazylem.
Teraz zima idzie, to pewnikiem wiecej ludzi sie pojawi ;)
--
zbigi (i stopka zastepcza)

Data: 2012-10-02 08:15:01
Autor: Roman Niewiarowski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-30 09:58, Magic pisze:

Jakoś się jednak przebiłeś ;) No i oidp to zamieniłeś jedne stare capy
na inne ... ;)

Wrzuc do fakju adresy serwerow, co ? :)
Bo masakra jest, ani icm ani task ani neo nie przyjmuja postow z gugla. Chyba.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-02 08:38:45
Autor: Mari@
gdzie stare precle sa?

Wrzuc do fakju adresy serwerow, co ? :)
Bo masakra jest, ani icm ani task ani neo nie przyjmuja postow z gugla.
Chyba.
*** news.atman.pl sprawdzałeś?

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2012-10-02 13:49:44
Autor: Roman Niewiarowski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-02 08:38, Mari@ pisze:

*** news.atman.pl sprawdzałeś?

przed chwilą, ale nie bangla - widać nie lubi tepsy.
netfront dziala, wiec na razie ok. Ale i tak uwazam ze warto by wszystkie dzialajace serwery wrzucic w faka.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-02 11:58:11
Autor: AZ
gdzie stare precle sa?
On 2012-10-02, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
*** news.atman.pl sprawdzałeś?

przed chwilą, ale nie bangla - widać nie lubi tepsy.
netfront dziala, wiec na razie ok. Ale i tak uwazam ze warto by wszystkie dzialajace serwery wrzucic w faka.

Bo ATMAN jest dla klientow ATMANa (tez posrednio), dlatego nie wpuszcza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-02 14:36:09
Autor: Roman Niewiarowski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-02 13:58, AZ pisze:

Bo ATMAN jest dla klientow ATMANa (tez posrednio), dlatego nie wpuszcza.

Jestem klientem atmana, co prawda na inna usluge, ale... :)

pozdr
newrom

Data: 2012-10-04 08:17:55
Autor: Magic
gdzie stare precle sa?
[...]

Nie wiem czy to coś da, bo problem zazwyczaj występuje na linii Twój ISP/serwer, więc przypadków działania/niedziałania może być sporo.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2012-10-04 08:30:00
Autor: Roman Niewiarowski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-04 08:17, Magic pisze:

Nie wiem czy to coś da, bo problem zazwyczaj występuje na linii Twój
ISP/serwer, więc przypadków działania/niedziałania może być sporo.

Chodzi o to zeby byla lista dzialajacych serwerow news, kazdy sobie sprawdzi ktore mu banglaja. Teraz jest problem ze znalezieniem adresow serwerow, niestety :(

pozdr
newrom

Data: 2012-10-04 06:37:48
Autor: Piotr Klimek
gdzie stare precle sa?
Dnia (Thu, 04 Oct 2012 08:30:00 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Interia wpuszcza wszystkich, widać posty z googla i nie dokleja żadnych
śmieci. Trzeba tylko założyć u nich konto. Szkoda, że google nie daje
dostępu do swoich serwerów przez NNTP...

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-10-03 07:31:11
Autor: zuzka600f
gdzie stare precle sa?
  Czesc :)

On Tuesday, October 2, 2012 8:38:45 AM UTC+2, Mari@ wrote:
Chyba. *** news.atman.pl sprawdzałeś?

Netii nie wpuszcza :(

  Pozdrawiam :)
  Tomek tez zza interfejsu gugla :-/

Data: 2012-10-03 16:39:36
Autor: duddits
gdzie stare precle sa?
On 03.10.2012 16:31, zuzka600f@o2.pl wrote:
Netii nie wpuszcza

Bo Netia ma własny: news.internetia.pl

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-10-07 23:56:54
Autor: Tomek Wozniakowski
gdzie stare precle sa?
   Czesc :)

W dniu 2012-10-03 16:39, duddits pisze:
On 03.10.2012 16:31, zuzka600f@o2.pl wrote:
Netii nie wpuszcza

Bo Netia ma własny: news.internetia.pl

Dzieki wielkie :) Tej informacji mi brakowalo :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-10-03 18:51:07
Autor: AZ
gdzie stare precle sa?
On 2012-10-03, zuzka600f@o2.pl <zuzka600f@o2.pl> wrote:
Chyba. *** news.atman.pl sprawdzałeś?

Netii nie wpuszcza :(

  Pozdrawiam :)
  Tomek tez zza interfejsu gugla :-/

Na Atmanie googla widac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-03 18:56:26
Autor: AZ
gdzie stare precle sa?
On 2012-10-03, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Netii nie wpuszcza :(

  Pozdrawiam :)
  Tomek tez zza interfejsu gugla :-/

Na Atmanie googla widac.

Aaa zapomnialem. Jeszcze troche i bedziecie calowac owce po nogach,
ze zrobil bramke do precli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-04 07:23:49
Autor: Roman Niewiarowski
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-03 20:56, AZ pisze:

Aaa zapomnialem. Jeszcze troche i bedziecie calowac owce po nogach,
ze zrobil bramke do precli.

hehehe, chyba zes sie z premierem na glowy zamienil :P

pozdr
newrom
--
i rozmyslania o ponownym stawianiu innd

Data: 2012-10-05 07:27:16
Autor: Adam Wysocki
gdzie stare precle sa?
zuzka600f@o2.pl wrote:

Netii nie wpuszcza :(

 Pozdrawiam :)
 Tomek tez zza interfejsu gugla :-/

Napisz na priv proponowaną nazwę użytkownika i hasło to dam ci dostęp do innego serwera.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-10-07 23:57:37
Autor: Tomek Wozniakowski
gdzie stare precle sa?
   Czesc :)

W dniu 2012-10-05 09:27, Adam Wysocki pisze:

Napisz na priv proponowaną nazwę użytkownika i hasło to dam ci dostęp do
innego serwera.

Dzieki za propozycje :) Udalo sie z intrernetia :)

Data: 2012-10-03 02:43:49
Autor: Jacot
gdzie stare precle sa?
Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Psiakosc cholera, ja tego nie widze. Co to jest speranza.aioe ?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-10-03 08:29:03
Autor: Adam Wysocki
gdzie stare precle sa?
Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:

Psiakosc cholera, ja tego nie widze. Co to jest speranza.aioe ?

Serwer wycinany przez większość polskich serwerów z uwagi na brak abuse.

Data: 2012-09-30 23:03:41
Autor: Budyń
gdzie stare precle sa?
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisał w wiadomości news:k48set$ib1$1speranza.aioe.org...
A w googlach ciezko (przynajmniej dla mnie - lamera) znalezc info, jakie serwery jeszcze dzialaja.

a ja z miesiąc byłem cicho bo tez nie znalałem - neostrada mnie nie wpuszczala. Teraz używa tego: freenews.netfront.net

b. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-09-30 21:30:00
Autor: pawel.kanturski
gdzie stare precle sa?
W dniu czwartek, 27 września 2012 19:13:51 UTC+2 użytkownik marvin napisał:
Użytkownik "Magic" napisal...
> Bo wszyscy wszystko już wiedzą :))))

Wszystko co dotyczy motocykli zostalo juz omowione i znajduje sie w archiwum

Podobno kazda epoka dochodzaca do konstatacji, ze wie wszystko i zgromadzila juz calosc dostepnej wiedzy, musi upasc. Vide: antyk, sredniowiecze etc. ;)

--
pzdr.,
primuss

Data: 2012-10-01 07:46:14
Autor: Marcin N
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-01 06:30, pawel.kanturski@gmail.com pisze:
[...]

Średniowiecze upadło, bo uznało, że wie wszystko? Toż to ciemne czasy były... I co znaczy "upadek średniowiecza"?

--
MN

Data: 2012-10-01 09:16:14
Autor: Johnny
gdzie stare precle sa?
Podobno kazda epoka dochodzaca do konstatacji, ze wie wszystko i zgromadzila juz calosc dostepnej wiedzy, musi upasc. Vide: antyk, sredniowiecze etc.

Czy ja wiem... podług mnie średniowiecze dopiero teraz dostaje szwongu ;-)

zdroofka Johnny

Data: 2012-10-01 10:09:27
Autor: Budyń
gdzie stare precle sa?
Użytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:5069433e$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dokładnie - strasznie duzo ludzi odwykło od samodzielnego myslenia i na dodatek są z tego powodu dumni.

b.

Data: 2012-09-27 21:23:48
Autor: Viking
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-27 16:21, Magic pisze:
[...]

:))))))

Właśnie coś przeciąg w HaCowni dziś ..

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-09-28 09:53:21
Autor: Zyga
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-09-27 16:21, Magic pisze:
W dniu 2012-09-27 14:39, TasmaN pisze:
Takie pytanko mam, bo... 26.09 tylko 2 watki, 25.09 tylko 4 watki....
itd., malo :(

Bo wszyscy wszystko już wiedzą :))))

To może chociaż kawał o wróbelku? :D

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-30 16:30:13
Autor: T.F.
gdzie stare precle sa?
"TasmaN" ...
malo :(
Fakt, dlugi czas mnie nie bylo, ale kiedys tu wrzalo wrecz od postow i dyskusji.

dzieci, zona, praca

--
T.F.

Data: 2012-10-01 10:51:52
Autor: Hinek
gdzie stare precle sa?
On Sun, 30 Sep 2012 16:30:13 +0200, "T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> wrote:

dzieci, zona, praca

Wnuki, hemoroidy, emerytura...
?

--
Hinek

Data: 2012-10-11 03:57:30
Autor: (pj)
gdzie stare precle sa?
W dniu niedziela, 30 września 2012 16:30:14 UTC+2 użytkownik T.F. napisał:
"TasmaN" ...

> malo :(

> Fakt, dlugi czas mnie nie bylo, ale kiedys tu wrzalo wrecz od postow i > dyskusji.

dzieci, zona, praca

-- T.F.

Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

pozdr znad morza

Data: 2012-10-11 13:39:40
Autor: AZ
gdzie stare precle sa?
On 2012-10-11, (pj) <jd15c27@gmail.com> wrote:

Bo, choc dla niektĂłrych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

Wydaje Ci sie. To Matrix.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-11 14:14:43
Autor: Jacot
gdzie stare precle sa?
"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:

Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

Eeeee tam. ;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-10-11 14:16:54
Autor: Kuczu
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-11 12:57, (pj) pisze:

Bo, choc dla niektĂłrych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem

nie istnieje

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-10-01 20:09:40
Autor: Drzewo
gdzie stare precle sa?

Użytkownik "TasmaN" <tasman[@]gsxf[.]pl> napisał w wiadomości news:k41heg$jaf$1node1.news.atman.pl...
Czy stare precle i w ogole czesc userow poprzenosila sie na jakies fora regionalne lub danego modelu moto?
Czy moze dzialacie gdzies indziej w ukryciu przed sikaczem? ;) ;p

Usenet powoli odchodzi w zapomnienie. Chcialem zasubskrybowac pare grup, ktore pamietam pare lat wstecz i niektore calkowicie umarly - ani jednego postu. Tutaj dzieki scigaczowi jeszcze sie cos dzieje :)

--
Drzwo

gdzie stare precle sa?