gdzie stare precle sa?

Data: 2012-09-30 16:30:13
Autor: T.F.
gdzie stare precle sa?
"TasmaN" ...
malo :(
Fakt, dlugi czas mnie nie bylo, ale kiedys tu wrzalo wrecz od postow i dyskusji.

dzieci, zona, praca

--
T.F.

Data: 2012-10-01 10:51:52
Autor: Hinek
gdzie stare precle sa?
On Sun, 30 Sep 2012 16:30:13 +0200, "T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> wrote:

dzieci, zona, praca

Wnuki, hemoroidy, emerytura...
?

--
Hinek

Data: 2012-10-11 03:57:30
Autor: (pj)
gdzie stare precle sa?
W dniu niedziela, 30 września 2012 16:30:14 UTC+2 użytkownik T.F. napisał:
"TasmaN" ...

> malo :(

> Fakt, dlugi czas mnie nie bylo, ale kiedys tu wrzalo wrecz od postow i > dyskusji.

dzieci, zona, praca

-- T.F.

Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

pozdr znad morza

Data: 2012-10-11 13:39:40
Autor: AZ
gdzie stare precle sa?
On 2012-10-11, (pj) <jd15c27@gmail.com> wrote:

Bo, choc dla niektĂłrych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

Wydaje Ci sie. To Matrix.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-11 14:14:43
Autor: Jacot
gdzie stare precle sa?
"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:

Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

Eeeee tam. ;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-10-11 14:16:54
Autor: Kuczu
gdzie stare precle sa?
W dniu 2012-10-11 12:57, (pj) pisze:

Bo, choc dla niektĂłrych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie poza motycklem

nie istnieje

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!