gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia

Data: 2011-05-01 17:11:03
Autor: zbigniew
gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia
Moja stara płyta Asusa sygnalizowała stan u¶pienia komputera przy pomocy migaj±cej diody w przycisku zasilania,
zmieniłem komputer i mam płytę Asus P8P67LE , niestety nie mogę znaleĽć sygnalizacji u¶pienia komputera,
Czy kto¶ się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu u¶pienia komputera

Pozdrawiam Zbigniew

Data: 2011-05-01 17:15:32
Autor: qwerty
gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia
Użytkownik "zbigniew"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ipjt66$msc$1@news.onet.pl...
[...]

Bierz na słuch. Jak nie słyszysz wentylatorów to znaczy, że komputer ¶pi. ;)

Data: 2011-05-01 19:29:37
Autor: zbigniew
gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia

Użytkownik "qwerty"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ipjte7$i9t$1@inews.gazeta.pl...

[...]

dziękuję za dobra radę widać że się znasz na rzeczy ;)

Data: 2011-05-02 10:29:32
Autor: Dominik & Co
gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia
W dniu 01-05-2011 17:11, zbigniew rzecze:

Czy kto¶ się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu
u¶pienia komputera

Zwykle w BIOSie, gdzie¶ w okolicy Power Management.

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)

Data: 2011-05-02 11:17:54
Autor: BartekK
gdzie szukać sygnalizacji uśpienia
W dniu 2011-05-01 17:11, zbigniew pisze:
Moja stara płyta Asusa sygnalizowała stan uśpienia komputera przy pomocy
migajÄ…cej diody w przycisku zasilania,
zmieniłem komputer i mam płytę Asus P8P67LE , niestety nie mogę znaleźć
sygnalizacji uśpienia komputera,
Czy ktoś się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu
uśpienia komputera
W instrukcji płyty głównej?
http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8P67_LE/#download
tam znajdziesz manual do płyty... w manualu znajdziesz na stronie 8 jej obrazek, w prawym dolnym rogu masz złącze 14 opisane "panel" - tam są ledy podłączane do power/hdd. Na stronie 35 masz opisane: "system power LED (2pin Led) (...) The system power led lights up when you turn on the system power, and blinks when the system is in sleep mode"

Czyli diodka od "power" na obudowie powinna migać w stanie uśpienia, jeśli jest podłączona do tego złacza (bywają obudowy z bajerami, gdzie diodka power jest zasilana z czegoś innego, np z front usb) Pytanie tylko czy faktycznie komputer ci się usypia do stanu S3 ?

Data: 2011-05-02 12:54:05
Autor: zbigniew
gdzie szukać sygnalizacji uśpienia

UĹĽytkownik "BartekK"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ipltfd$uih$1@mx1.internetia.pl...

[...]

diodka power jest zasilana z czegoĹ› innego, np z front usb) Pytanie
tylko czy faktycznie komputer ci siÄ™ usypia do stanu S3 ?

dziękuję za pomoc :) działa :)

gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia