gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia

Data: 2011-05-01 17:15:32
Autor: qwerty
gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia
Użytkownik "zbigniew"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ipjt66$msc$1@news.onet.pl...
Moja stara płyta Asusa sygnalizowała stan u¶pienia komputera przy pomocy migaj±cej diody w przycisku zasilania,
zmieniłem komputer i mam płytę Asus P8P67LE , niestety nie mogę znaleĽć sygnalizacji u¶pienia komputera,
Czy kto¶ się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu u¶pienia komputera

Bierz na słuch. Jak nie słyszysz wentylatorów to znaczy, że komputer ¶pi. ;)

Data: 2011-05-01 19:29:37
Autor: zbigniew
gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia

Użytkownik "qwerty"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ipjte7$i9t$1@inews.gazeta.pl...

[...]

dziękuję za dobra radę widać że się znasz na rzeczy ;)

gdzie szukać sygnalizacji u¶pienia