gdzie tanie zimówki?

Data: 2010-08-13 17:39:53
Autor: yabba
gdzie tanie zimówki?
Użytkownik "mariuszmo" <test@spam.pl> napisał w wiadomości news:4c651a95$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
chcę kupić 4 opony zimowe do matiza a ponieważ to już sprzęt dość zdewastowany (miał być zmieniany ze dwa lata temu ale nadal jeździ) chce te opony kupić jak najtaniej bo może posłużą sezon może max 2 sezony jak korozja jeszcze nie skonsumuje mi pojazdu.

Nie potrzebuję opon z tego roku modelowego ale zastanawiam się czy może nie zostały jakimś firmom opony z roku ubiegłego, które to sprzedają z obniżkami?

Używek z zachodniego szrotu zdecydowanie nie chcę ale takie nowe, które nie zeszły w ubiegłym sezonie bym kupił.

Może ktoś zna miejsce gdzie można poszukać i kupić coś np wysyłkowo?

Może się skusisz na używane z Polski? :)
Mam do sprzedania komplet zimówek Barum 155/70R13.

--
Pozdrawiam,

yabba

gdzie tanie zimówki?