gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem

Data: 2020-07-06 22:46:56
Autor: ToMasz
gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem
witam
ma³o gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec idealna dla mnie by³a taryfa 300 minut za 9 z³otych w virginie. niestety w górno¶l±skim okrêgu przemys³owym, play/virgin stwierdzi³ ¿e ma tyle nadajników, ¿e mo¿e zrezygnowaæ z roamingu krajowego. i dupa, nie mam zasiêgu. Do okna latam ¿eby gadaæ przez telefon. JAk prze³±cze na "tylko gsm" to zasiêg siê trochê poprawia, ale internet zwalnia nieu¿ywalnych prêdko¶ci. nie jest to du¿y problem, bo mam drug± kartê sim z netem, ale nie jest to wygodne, tym bardziej ze za 1 giga mam zap³acone.
KTo¶ moze za³amaæ rêce, i rzec - przejd¼ gdzie chcesz i zap³aæ parê z³otych wiecej. ale z mojej perspektywy to jest dwa razy wiecej, razy 4 osoby.
pytam wiec "starych wyjadaczy" którzy u¿ywaj± sprytnie pakietów, aby mieæ tañsze us³ugi. Byle by nie na nadajnikach playa. Poleæcie mi co¶ ¿eby by³o niedrogo.

ToMasz

Data: 2020-07-06 23:53:50
Autor: collie
W dniu 6.07.2020 o 22:46, ToMasz pisze:

Poleæcie mi co¶ ¿eby by³o niedrogo.

Polecam wzi±æ siê za jak±¶ robotê - nawet gdy siê jest
na matczynym piñcet plus - a wówczas abonament 15-25 z³
z bezlimitowymi rozmowami bêdzie nie tylko niedrogo, ale
prawie darmo.

Data: 2020-07-07 13:34:40
Autor: J.F.
gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem
U¿ytkownik "collie"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5f039d6e$0$17365$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Co nie znaczy, ze serce nie boli, placic 25 zl za cos, co kosztowalo 9 :-)
Inflacja.
A z drugiej strony - jest wyrazny sygnal - tanio, ale kiepsko :-)

15 zl to gdzie ?

Plus ostatnio sie reklamuje, ze kolejne abonamenty za pol ceny, to moze sie cos tam wyskrobie, choc troche watpie.

Jak malo sms wysylasz, to w nju(Orange) jest ok 20zl/mc, i jest jeszcze mozliwosc do³±czenia kolejnych kart taniej - ale tu sie trzeba wczytac w rozliczenia, bo jakos podejrzanie to  wyglada - interrnet dzielony na wszystkie karty ?

J.

Data: 2020-07-07 03:47:06
Autor: ?Zothonestrinergon Fyrefenemonenther?
gdzie wy¿ebraæ 300 minut
tomasz@poczta.fm.com.pl ¿ebrze na ca³ego...
300 minut spokojnie mi wystarcza

Zabieraæ surowce wtórne i do skupu!

Wtedy bêdzie wszystko tanio!

--
Zothonestrinergon Fyrefenemonenther

Oto jak kalifat germanistan - SED 2.0 z
³atwo¶ci± kolonizuje i ograbia neoPRL...
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2020-07-07 11:39:52
Autor: Akarm
W dniu 2020-07-06 o 22:46, ToMasz pisze:

Poleæcie mi co¶ ¿eby by³o niedrogo.

Zobacz a2mobile.

--
-          Akarm

Nie trawiê chamstwa, nieuctwa, byd³a wszelakiego

Data: 2020-07-07 12:25:24
Autor: pueblo
gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem
Witaj ToMasz, 06 lip 2020 w news:re02k0$dit$1dont-email.me
napisa³e¶/a¶:
witam
ma³o gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec
idealna dla mnie by³a taryfa 300 minut za 9 z³otych w virginie.

W ogóle to jest idealna w cenie taryfa dla wielu. Prawdopodobnie jednak zniknie, bo Play przej±³ Virgin.
Chyba nie znajdziesz nic podobnej cenie. W Orange np. chyba najtañszy pakiet to 200min/14 z³. Jakby siê do da³o o¿eniæ z darmowymi rozmowami w Orange, to  do³adowuj±c za 50 dych starczy na 3 mc. Internet jest z bonusów.

Data: 2020-07-07 23:30:07
Autor: WAM
gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem
On Mon, 6 Jul 2020 22:46:56 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

ma³o gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec idealna dla mnie by³a taryfa 300 minut za 9 z³otych w virginie.
a2mobile za 12,90 / 31 dni - rozmowy bez limitu
https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-07-08 03:01:49
Autor: h.sliwinski
gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem

ToMasz

a2mobile?
12,90

Data: 2020-07-08 23:22:23
Autor: nadir
W dniu 06.07.2020 o 22:46, ToMasz pisze:

Poleæcie mi co¶ ¿eby by³o niedrogo.

A2mobile jak maj± byæ same rozmowy, wychodzi nieca³e 13z³/m-c.
Jak ma byæ z internetem, to wRodzinie, 30z³/60dni.
https://bliscyblizej.pl/

gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem