gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem

Data: 2020-07-07 12:25:24
Autor: pueblo
gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem
Witaj ToMasz, 06 lip 2020 w news:re02k0$dit$1dont-email.me
napisa³e¶/a¶:
witam
ma³o gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec
idealna dla mnie by³a taryfa 300 minut za 9 z³otych w virginie.

W ogóle to jest idealna w cenie taryfa dla wielu. Prawdopodobnie jednak zniknie, bo Play przej±³ Virgin.
Chyba nie znajdziesz nic podobnej cenie. W Orange np. chyba najtañszy pakiet to 200min/14 z³. Jakby siê do da³o o¿eniæ z darmowymi rozmowami w Orange, to  do³adowuj±c za 50 dych starczy na 3 mc. Internet jest z bonusów.

gdzie tanio 300 minut, k³opoty z virginem