gdzie tera bedzie powuć?

Data: 2010-05-31 17:01:52
Autor: Papa5merf
gdzie tera bedzie powuć?
obserwujonc te sztuczne chmury jestem wręcz jasnowidzem w prognozowaniu
pogody:O)
ale od wczoraj zauważyłem nagłą zmianę, te sztuczne hmury nagle zmieniły
kierunek i popylają na pułnoc, czyżby była planowana powuć na pułnocy
kraju?:O)
wkrutce sie pszekonamy:O)

Data: 2010-05-31 16:05:24
Autor: Polok_Prawdziwy
gdzie tera bedzie powuć?
[...]

Same sem tom powudź wymodliły...!!!

- psed 3-ma laty w Sejmie MSEŁODESCE cyniły i zecywistość zacarowały...!!!

Teroski majom, to łoco siem modliły...

toroz...,
adwa

PONBUCEK na polcki Narud KAREMBOSKOM zesłoł...!!!

- zato, ze wniego niewieżom, ino w JPII i kupy kamini i inksych materiałuw
budowlanych, ze wturych świontynie łopacności pobudowały...

PS - a podciongnij siem z grematyki jendzyka polckiego, bo łokrutne błendy
łortograficne wycynios...!

Data: 2010-05-31 16:17:55
Autor: bartez
gdzie tera bedzie powuć?

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000490.4c03c224newsgate.onet.pl...

PS - a podciongnij siem z grematyki jendzyka polckiego, bo łokrutne błendy
łortograficne wycynios...!

hehe. to dobre :)

Data: 2010-05-31 16:23:57
Autor: Polok_Prawdziwy
gdzie tera bedzie powuć?

> PS - a podciongnij siem z grematyki jendzyka polckiego, bo łokrutne błendy
> łortograficne wycynios...!

hehe. to dobre :)

Nocheba widzis, ze błendnie "powuć" pise...!!!

Poprawnie musi byś "POWUDź"...

A wim, bo pisem, jak godom...!

- a godom poprawnom polscyznom, bomie syćkie wewsi rozumiom...!

Data: 2010-05-31 17:36:34
Autor: bartez
gdzie tera bedzie powuć?

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000493.4c03c67dnewsgate.onet.pl...

> [...]

Poprawnie musi byś "POWUDź"...

A wim, bo pisem, jak godom...!

- a godom poprawnom polscyznom, bomie syćkie wewsi rozumiom...!

No o to mi właśnie chodziło. W jego wsi też pewnie go wszyscy rozumieją.
Więc mamy dwie wsie:
"Powuć" i "Powudź" ;)

Pozdrawiam.

Data: 2010-06-06 22:02:21
Autor: Polok_prawdziwy
gdzie tera bedzie powuć?
bartez wrote:

No o to mi właśnie chodziło. W jego wsi też pewnie go wszyscy rozumieją.
Więc mamy dwie wsie:
"Powuć" i "Powudź" ;)

NIEMOZE TOBYć - powudź, jest powudź, anie zodnotam powuć...!!!

Godom ci, ze uniego tes powudź siem godo, ino łon łokrutne grematycne błendy robi...

Cheba ino powsechnom skołem ukońcył i teroski worecki tacho...

Jo, to coinksego jezem - Zawodowom Skołem Zasadnicom ukońcyłem ina hadrałlika-fachowca siem wyłucyłem...

Syćkie dziury, rury i inkse łotwory pucować i psecyscać umiem...

gdzie tera bedzie powuć?