gdzie teraz najtaniej terminal kart

Data: 2011-09-28 20:07:17
Autor: Borys Pogoreło
gdzie teraz najtaniej terminal kart
Dnia Wed, 28 Sep 2011 19:40:03 +0200, zlotowinfo napisał(a):

potrzebne jest do małego sklepiku warzywnego
pani w sklepie powiedziała że chcą 100zł/mc i 2% od transakcji
postanowiłem pomóc i poszukać na necie

 Drogo. Sprawdź tych: http://www.pep.pl/

 Mnie zaoferowali 1.65% i 40zł, od większej skali negocjowalne. GSM też
dają, przy jakimś tam obrocie można te 40zł sobie odbić. To przy terminalu
komunikującym się przez internet.

 W sklepie meblowym podpytałem o ich warunki, bo mieli dziwnego slipa, to
usłyszałem 1.75% ale bez opłaty stałej. Zapomniałem dopytać u kogo. Ale to
sieć, więc pewnie uzgodnione indywidualnie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

gdzie teraz najtaniej terminal kart