gdzie teraz najwyższy cashback na KK?

Data: 2013-10-26 15:48:33
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
gdzie teraz najwyższy cashback na KK?
Hello,

Alior zamyka wreszcie lotnicze goldy, więc era 1,5% "od wszystkiego"
odchodzi... :-(
Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

--
MiCHA

Data: 2013-10-27 06:07:24
Autor: xbartx
gdzie teraz najwy¿szy cashback na KK?
Dnia Sat, 26 Oct 2013 15:48:33 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Hello,

Alior zamyka wreszcie lotnicze goldy, więc era 1,5% "od wszystkiego"
odchodzi... :-(
Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

Stara kk Polbank Tmobile i bardzo stara karta Aliora, której już dawno w ofercie nie ma.

Xenocide

Data: 2013-10-27 10:56:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

Alior zamyka wreszcie lotnicze goldy, więc era 1,5% "od wszystkiego"
odchodzi... :-(
Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

Stara kk Polbank Tmobile

A stara Polbank visa gold? Kiedyś było 1% -0,1% ubezpieczenie, czyli
0,9% od wszystkiego. Teraz nie mogę się na ich stronie dokopać żadnych
regulaminów dla starych po-polbankowych kart i sam nie wiem jakie mam
warunki... :-(

i bardzo stara karta Aliora, której już dawno w ofercie nie ma.

Swego czasu zamieniłem ją na lotniczego golda (1,5%), ale teraz El
Dorado się kończy... Trzeba było ją trzymać... :-(

--
MiCHA

Data: 2013-10-28 19:06:17
Autor: xbartx
Dnia Sun, 27 Oct 2013 10:56:06 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

Na pewno wprowadzili zapis, że naliczają od pełnych 100 zł, więc już tak ciekawie nawet ten 1% nie wygląda.

Xenocide

Data: 2013-10-27 10:50:48
Autor: MichalL
gdzie teraz najwyższy cashback na KK?
Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

Jeszcze stara KK Gold Polbank, ale jest to 0,9%, max. 50 PLN miesięcznie i jest to 1 PLN od każdego wydanego 100 PLN w ramach jednej transakcji. Wydatki poniżej 100 nie liczą się.

MichalL

Data: 2013-10-27 11:12:21
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski

MichalL pisze:
Jeszcze stara KK Gold Polbank, ale jest to 0,9%, max. 50 PLN miesięcznie
i jest to 1 PLN od każdego wydanego 100 PLN w ramach jednej transakcji.
Wydatki poniżej 100 nie liczą się.

O! A gdzie jest aktualny regulamin? Kartę mam, ale nie mogę się dokopać
do obecnych warunków. :-(

--
MiCHA

gdzie teraz najwyższy cashback na KK?