gdzie teraz najwyższy cashback na KK?

Data: 2013-10-27 10:50:48
Autor: MichalL
gdzie teraz najwyższy cashback na KK?
Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

Jeszcze stara KK Gold Polbank, ale jest to 0,9%, max. 50 PLN miesięcznie i jest to 1 PLN od każdego wydanego 100 PLN w ramach jednej transakcji. Wydatki poniżej 100 nie liczą się.

MichalL

Data: 2013-10-27 11:12:21
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
gdzie teraz najwyższy cashback na KK?
Hello,

MichalL pisze:
Jeszcze stara KK Gold Polbank, ale jest to 0,9%, max. 50 PLN miesięcznie
i jest to 1 PLN od każdego wydanego 100 PLN w ramach jednej transakcji.
Wydatki poniżej 100 nie liczą się.

O! A gdzie jest aktualny regulamin? Kartę mam, ale nie mogę się dokopać
do obecnych warunków. :-(

--
MiCHA

gdzie teraz najwyższy cashback na KK?