gdzie test lampek kol. Dominika?

Data: 2010-06-23 23:23:52
Autor: Titus Atomicus
gdzie test lampek kol. Dominika?
Witam,
Co sie stalo ze strona kol. Dominika Mirowskiego? Chcialem znajomemu pokazac test lampek, a tu strona nie dziala.
TA

Data: 2010-06-23 23:28:54
Autor: Dominik Mirowski
gdzie test lampek kol. Dominika?
Użytkownik wyklepał(a) :

Co sie stalo ze strona kol. Dominika Mirowskiego? Chcialem znajomemu
pokazac test lampek, a tu strona nie dziala.

Podziękowania dla firmy Internetia - od piątku nie mam ani maila ani strony "bo serwer się zepsuł" niestety nie jestem w stanie nic na to poradzić :(.

Albo sprubuję coś poradzić - tylko chwilkę mi to zajmie...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-23 23:36:34
Autor: Dominik Mirowski
gdzie test lampek kol. Dominika?
Co sie stalo ze strona kol. Dominika Mirowskiego? Chcialem znajomemu
pokazac test lampek, a tu strona nie dziala.

Albo sprubuję coś poradzić - tylko chwilkę mi to zajmie...

EE nie tak długo w sumie : http://www.light-test.info/
tylko nie wiem jak wyjdzie z propagacją tego adresu :D
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-26 18:50:32
Autor: Titus Atomicus
gdzie test lampek kol. Dominika?
In article <hvtvnl$get$1@opal.futuro.pl>,
 "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

EE nie tak długo w sumie : http://www.light-test.info/
tylko nie wiem jak wyjdzie z propagacją tego adresu :D

O, fajnie dziala.
Szkoda tylko ze nie ma tam lampek dynamowych dla porownania.
Najgorsze ze B+M podaje jasnosc lampek w lumenach, a inni z reguly w kandelach. Nijak tego nie mozna porownac.
TA

Data: 2010-06-26 19:25:50
Autor: Fabian
W dniu 26.06.2010 18:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

W kandelach wartości podają ci co ściemniają. Bez znajomości rozkładu
światła tak informacja jest nic nie warta. To, że jedna lampka będzie
miała więcej kandeli nie oznacza, że będzie lepiej oświetlała.

Fabian.

Data: 2010-06-26 20:07:28
Autor: Dominik Mirowski
[...]

Hmm może i dało by się zrobić tylko pytanie dla jakich parametrów zasilania ?? Bo o ile w zasilaniu bateryjnym można to standaryzować tak w dynamach to zależnie od prędkości i klasy dynama. Jedynym w miarę pewnym parametrem dla części 3W dynam w piastach jest prąd ok 500-600mA w maksie, ale co dalej - nie mam jakiegoś dobrego pomysłu. Widziałem zdjęcia testowe w niemieckim magazynie rowerowym z lampkami na dynamo, ale procedura testowa nie była opisana.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-26 21:40:58
Autor: Titus Atomicus
gdzie test lampek kol. Dominika?
In article <i05fl4$eik$1@opal.futuro.pl>,
> [...]

Hmm może i dało by się zrobić tylko pytanie dla jakich parametrów zasilania ?? Bo o ile w zasilaniu bateryjnym można to standaryzować tak w dynamach to zależnie od prędkości i klasy dynama. Jedynym w miarę pewnym parametrem dla części 3W dynam w piastach jest prąd ok 500-600mA w maksie, ale co dalej - nie mam jakiegoś dobrego pomysłu. Widziałem zdjęcia testowe w niemieckim magazynie rowerowym z lampkami na dynamo, ale procedura testowa nie była opisana.

Na stronach B+M sa takie porownania, ale, co zrozumiale porownuja sie ze soba.
Jak kupowalem na jesieni B+M to ktos podal tez link do innego testu, ale tak czy siak byly tam tylko lamki rowerowe.
TA

Data: 2010-06-27 20:55:03
Autor: Titus Atomicus
gdzie test lampek kol. Dominika?
In article <Titus_Atomicus-D0DF9C.21405826062010@news.onet.pl>,

> [...]

Jak kupowalem na jesieni B+M to ktos podal tez link do innego testu, ale tak czy siak byly tam tylko lamki rowerowe.

Mialem na mysli _lampki dynamowe_.

TA

Data: 2010-06-27 20:58:11
Autor: Titus Atomicus
gdzie test lampek kol. Dominika?
In article <Titus_Atomicus-570813.18503226062010@news.onet.pl>,

> [...]

Najgorsze ze B+M podaje jasnosc lampek w lumenach, a inni z reguly w kandelach. Nijak tego nie mozna porownac.

Jak zwykle pomylka - B+M podaje jasnosc swoich lampek w luxach, nie lumenach (1lux=1lumen/metr kwadratowy).
TA

Data: 2010-06-23 23:46:57
Autor: Tomasso
gdzie test lampek kol. Dominika?
Użytkownik "Dominik Mirowski" napisał:

sprubuję

Spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję

Data: 2010-06-24 00:10:38
Autor: Dominik Mirowski
gdzie test lampek kol. Dominika?
Tomasso wyklepał(a) :

Spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję,
spróbuję, spróbuję

I tak liczą się efekty, nie chęci ;-p.
--
Dominik Mirowski