gdzie trzymacie poziomki

Data: 2010-03-28 19:59:25
Autor: Ryszard Mikke
gdzie trzymacie poziomki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Tego wlasnie nie rozumiem.
Bo gdzie w miescie je trzymac? No chyba, ze mieszka sie w domku.
Do windy toto nie wejdzie. A wchodzenie/schodzenie z tym po schodach jakos upierdliwe chyba...

U mnie akurat do windy wejdzie, a nawet wjedzie
(tylko w korytarzu bym się raczej nie złamał ;) ),
ale poziomka spokojnie sobie stoi na podziemnym parkingu.

rmikke

Data: 2010-03-29 15:31:10
Autor: Frankie
gdzie trzymacie poziomki
W dniu 10-03-28 21:59, Ryszard Mikke pisze:

U mnie akurat do windy wejdzie, a nawet wjedzie
(tylko w korytarzu bym się raczej nie złamał ;) ),
ale poziomka spokojnie sobie stoi na podziemnym parkingu.

Hehe.. u mnie administracja wprowadzila "zakaz" trzymania rzeczy innych niz samochody na miejscach parkingowych po ostatnim wlamie :-)
To u Was nie jest podobnie?

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-29 16:51:53
Autor: Ryszard Mikke
gdzie trzymacie poziomki
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
> [...]

Hehe.. u mnie administracja wprowadzila "zakaz" trzymania rzeczy innych niz samochody na miejscach parkingowych po ostatnim wlamie :-)

My, po iluś włamach (kradzieże gaśnic, uchwytów na gaśnice,
zniszczenie samochodu) pozbyliśmy się czapy w postaci
Osiedla Młodych, "uszczelniliśmy" budynek, wzmocniliśmy
ochronę i spokój, teraz do Was się włamują.

A w garażach są nawet stojaki rowerowe. Wyrwikółki, though.

rmikke

--

gdzie trzymacie poziomki