gdzie ubezpieczacie samochody?

Data: 2009-09-21 19:48:44
Autor: WIHEDCNF
gdzie ubezpieczacie samochody?

Użytkownik "dt"

Stoję przed dylematem,którego ubezpieczyciela wybrać na kolejny rok.
Samochód z 2008 r. , poj 1,6, benzyna. Pierwszym ubzpieczycielem było PZU i
tak się zastanawiam, czy zostać z nimi,czy szukać gdzie indziej. Szcxzerze
mówiąc nie widzę specjalnych różnic na korzyść innych ubezpieczycieli,a
niektóre symulacje wskazują nawet, iż konkurencja jest droższa od PZU.
Interesuje mnie : OC+AC+NW+Assistance.

Pierwsza zasada - nie wszystkie ubezpieczenia w jednej firmie!!!

OC, to proponuję w najtańszej z możliwych, ja osobiście nic tańszego od MTU(poczty) nie znalazłem coś ok 200zł za silnik 1.6 - 60%zniżki i o ile dobrze pamiętam na drugie auto mam 309zł za 1.9.

AC i resztę, to proponuję w firmie, która jednak nie robi problemów przy wypłacie z 2 które znam to PZU i Warta

Pozdrawiam

Data: 2009-09-21 18:06:28
Autor: masti
gdzie ubezpieczacie samochody?
Dnia pięknego Mon, 21 Sep 2009 19:48:44 +0200, osobnik zwany WIHEDCNF
wystukał:

UĹźytkownik "dt"

[...]

a to  niby dlaczego skoro daje to dodatkowe zniĹźki. Np. w Allianz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-21 20:35:46
Autor: Scyzoryk
gdzie ubezpieczacie samochody?

Pierwsza zasada - nie wszystkie ubezpieczenia w jednej firmie!!!

to chyba słaby pomysł bo większość firm ma korzystniejsze oferty na pakiety. W PZU samo AC wychodziło mi 800zł. Nawet w najtańszym możliwym TU znalazłbym może OC za ok 300zł. W pakiecie mam całość za 1000 na lepszych warunkach (bez udziału własnego)
W pakiecie za to samo AC policzyli 670zł, za oc ok 400.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-09-21 22:57:03
Autor: michawar
gdzie ubezpieczacie samochody?

AC i resztę, to proponuję w firmie, która jednak nie robi problemów przy wypłacie z 2 które znam to PZU i Warta

Od trzech miesięcy walczę z Wartą o wypłatę odszkodowania z oc sprawcy. Pomimo
prostej i jasnej sprawy i dostarczeniu wymaganych dokumentów robią wszystko aby
nie wypłacić odszkodowania. Już Rzecznik Ubezpieczonych zajął się sprawą i chyba
sprawa skończy się w sądzie. Ja z doświadczenia radzę Ci ubezpiecz się w PZU.

Data: 2009-09-22 01:55:40
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
gdzie ubezpieczacie samochody?
Powitanko,

Od trzech miesięcy walczę z Wartą (...)
Ja z doświadczenia radzę Ci ubezpiecz się w PZU.

Z deszczu pod rynne, mam zle doswiadczenia z OC sprawcy ubezpieczonego w PZU. Standardowy przewal: zawyzaja cene wraku, do wyplaty x-cena wraku i ganiaj sie po sadach. Teraz wykupilem w DAS ochrone prawna i mam nadzieje, ze w razie czego cwaniakom sie cwaniakowac odechce, ale mimo wszystko wolalbym tego nie testowac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa