gdzie ucieka moja energia?

Data: 2009-05-15 12:22:05
Autor: CeZ__134
gdzie ucieka moja energia?

Mam nastepujace pytanie - jak jade rowerem to czesc energii pochlania
tarcie kol, czesc opory powietrza, waga roweru ma wplyw na zuzycie
energii, elementy mechaniczne w naszym rowerze to rowniez nie perpetum
mobile.
Czy ktos sie spotkal z informacja, ktory z tych czynnikow procentowo
przyczynia sie w najwiekszym stopniu do naszego zmeczenia?
Wiecej zyskam jak bede nieskonczenie chudy czy nieskonczenie lekki?

Najwiecej zyskasz jak bedziesz mial rower bez amortyzacji, bo to ona
najwiecej pochlania enegrii.

CeZ__134

Data: 2009-05-15 12:33:34
Autor: cynamoon
gdzie ucieka moja energia?

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyczynia sie w najwiekszym stopniu do naszego zmeczenia?
> Wiecej zyskam jak bede nieskonczenie chudy czy nieskonczenie lekki?

najwiecej zyskasz jak przestaniesz jeździc na rowerze...
po co się w ogóle męczyć i dodatkowo jeszcze rozkminiać co jest tego główną
przyczyną?
szkoda na to energii mz.
Marek

gdzie ucieka moja energia?