gdzie ulokować 5.000zł zupełnie biernej spółki z o.o.

Data: 2010-08-08 17:00:30
Autor: Kotlet mielony
gdzie ulokować 5.000zł zupełnie biernej spółki z o.o.

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000109b.4c5ebd44newsgate.onet.pl...
Planuję powołać spółkę z o.o., kapitał minimalne 5.000zł
spółka ma za zadanie nic nie robić, więc istotne jest aby
nie robiła spustoszenia w mojej kieszeni.

na razie moją uwagę przykuła oferta DB[/] "oszczędna firma"
byłby to zupełnie darmowy rachunek firmowy, no i % jakiś jest

ale tam jest marne 3%, czy są na rynku lepsze oferty?,

uwzględniając, że problem dotyczy spółki kapitałowej i nie można
tych pieniędzy wpłacić na rachunek oszczędnościowy osoby fizycznej.

podwyzszyc do 9 000 i zalozyc zarabiajace w alior

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-08 16:24:11
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-08-08, Kotlet mielony <blablabla@blablabla.blabla> wrote:

[...]

podwyzszyc do 9 000 i zalozyc zarabiajace w alior

A od kiedy zarabiające jest dla osób prawnych?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-08-08 17:01:47
Autor: bastek72
> [...]
> tych pieniędzy wpłacić na rachunek oszczędnościowy osoby fizycznej.

podwyzszyc do 9 000 i zalozyc zarabiajace w alior

a poza Aliorem? Jest szansa na np. 5% dla sp. z o.o.?

Data: 2010-08-08 17:07:16
Autor: XYZ
On 08.08.2010 17:01, bastek72@onet.pl wrote:
[...]

Może lokaty w FM Banku?

gdzie ulokować 5.000zł zupełnie biernej spółki z o.o.