gdzie ulokować pieniądze, aby nie s tracić

Data: 2010-03-02 23:41:29
Autor: RD
gdzie ulokować pieniądze, aby nie s tracić
Witam,

  Grzecznie się witam z Wami i proszę o podpowiedzi.
  Lokaty mnie odstraszają z uwagi na mrożenie pieniędzy na dłuższy czas z niewielkim zyskiem. Czy jest jakiś sposób na ulokowanie pieniędzy tak, aby na siebie zarabiały, z niewielkim ryzykiem i abym mógł mieć do nich dostęp, kiedy trzeba?

  Erę sobie daruję. :-)

  A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

  Pozdr,
Rafał

Data: 2010-03-03 00:24:34
Autor: Ranger
RD pisze:
[...]

Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

Data: 2010-03-03 01:16:31
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
RD pisze:
> [...]
>  Lokaty mnie odstraszają z uwagi na mrożenie pieniędzy na dłuższy czas z > niewielkim zyskiem. Czy jest jakiś sposób na ulokowanie pieniędzy tak, > aby na siebie zarabiały, z niewielkim ryzykiem i abym mógł mieć do nich > dostęp, kiedy trzeba?

  Erę sobie daruję. :-)

operator GSM świadczy usługi finansowe?

  A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

zdecydowanie rachunek oszczędnościowy / lokacyjny

zdecydowanie tylko do granicy gwarancji BFG

zdecydowanie tylko małe banki z dużym procentem

zdecydowanie polecam EuroBank

>  A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

????

Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

muszę to stanowczo zdementować :)
RM nie propaguje muzułmańskiej wizji raju :)

Data: 2010-03-03 07:06:15
Autor: pyrtek
Ranger pisze:
RD pisze:
[...]

Człowiek się grzecznie wita, pyta - a Ty go od razu w dupę kopiesz i jeszcze śmiecisz. Do kąta i wstydzić się!

Do RD:
To zależy :)
Jest trochę tych produktów na rynku. Instrumenty obciążone belką skreślamy z powodów ideologicznych.
1. Jeśli % na lokatach (bezbelkowych) rzędu 5.6-5.7% to dla Ciebie mało, to wyższego % nie dostaniesz na instrumentach *bezpiecznych*.
2. Przy kwotach do 10kpln masz tylko lokaty (ok. 5.7 bez Belki, można podzielić na mniejsze kwoty) min. na 3 miesiące.
3. Jeśli > 10k, to np. konto w EB (4.55%, ale pełna płynność bez utraty %)

A więc zawsze coś-za-coś, albo bezproblemowość, albo konieczność założenia konta, albo zamrożenie, albo wyższy %. Sam sobie to powykreślaj na kratkowanym papierze ;) i wybierz gdzie chcesz wylądować. Jeśli tej kasy masz więcej, to podziel stosownie do przewidywanego przyszłego zapotrzebowania. Nawiasem mówiąc - nie wierzę w "nagłą potrzebę wydania kilku tysięcy". No i nawet gdyby, to lokaty też można zerwać za cenę %.

A śledzić trzeba (jak mawiają sejmowi komisjanci). Wystarczy tę grupę. Im więcej masz kasy, to tym staranniej trzeba (i warto) śledzić.
To truizmy, ale czasem warto przypomnieć po co gonimy króliczka.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-03-03 08:23:40
Autor: --=olo=--
[...]

OF podwyższa % lokaty do 6,25% jak będziesz miał KK Keep it simple

(...)

-- =olo=--

Data: 2010-03-03 10:01:06
Autor: witrak()
On 2010-03-03 08:23, -- =olo=-- wrote:

OF podwyÂższa % lokaty do 6,25% jak bĂŞdziesz miaÂł KK Keep it simple

??????

witrak()

Data: 2010-03-03 10:08:22
Autor: xbartx

https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

Data: 2010-03-03 10:35:42
Autor: --=olo=--

On 2010-03-03 08:23, -- =olo=-- wrote:

OF podwy?sza % lokaty do 6,25% jak bedziesz mia3 KK Keep it simple

??????

witrak()

???

-- =olo=--

Data: 2010-03-03 10:43:10
Autor: MarekZ
Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hml3f7$fn6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

OF podwyższa % lokaty do 6,25% jak będziesz miał KK Keep it simple

Hehehe. Nieźle Cię nabrali. :)

Data: 2010-03-03 12:14:04
Autor: MarekZ
gdzie ulokować pieniądze, ab y nie stracić
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmlcdv$cb0$1@inews.gazeta.pl...

Hehehe. Nieźle Cię nabrali. :)

https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

Ups, to sorry olo. :)

Wprawdzie tylko dla jednej lokaty i nie "do 6,25%" ale "o 0,5%", nie miał o wykonał 5 transakcji, ale jednak. Zresztą tak czy inaczej o tym nie wiedziałem.

Data: 2010-03-04 15:48:50
Autor: Ranger
pyrtek pisze:

Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

Człowiek się grzecznie wita, pyta - a Ty go od razu w dupę kopiesz i jeszcze śmiecisz. Do kąta i wstydzić się!

A ty co taki smętny? Nie pukałeś dawno, żeś taki zasadniczy? :)

Data: 2010-03-04 16:57:28
Autor: Valdi
gdzie ulokować pieniądze, aby nie stracić
"Ranger" news:4b8fc84f$1news.home.net.pl

A ty co taki smętny? Nie pukałeś dawno, żeś taki zasadniczy? :)

Ale ty wulgarny jesteś. :)

Data: 2010-03-05 21:49:51
Autor: Ranger
Valdi pisze:
"Ranger" news:4b8fc84f$1news.home.net.pl

A ty co taki smętny? Nie pukałeś dawno, żeś taki zasadniczy? :)

Ale ty wulgarny jesteś. :)

u nas to się mówi dosłowny, ale co ja tam wiem przecież truskawki cukrem posypuję ;)

Data: 2010-03-03 20:45:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
gdzie ulokować pieniądze, aby nie stracić

"Ranger" 4b8d9e31$1@news.home.net.pl

Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

A jeśli trafi do piekła? IMO duże ryzyko... ;)

Data: 2010-03-03 12:25:59
Autor: Valdi
gdzie ulokować pieniądze, aby nie stracić
"RD" news:hmk3tv$ol2$1node1.news.atman.pl

Witam,

graba!

  Grzecznie się witam z Wami

to się bardzo chwali :)

i proszę o podpowiedzi.

postaram się.

  Lokaty mnie odstraszają z uwagi na mrożenie pieniędzy na dłuższy czas
z niewielkim zyskiem.

no już nie przesadzajmy z tym niewielkim zyskiem. Punkt widzenia zależy od
punktu siedzenia :)

Czy jest jakiś sposób na ulokowanie pieniędzy tak,
aby na siebie zarabiały, z niewielkim ryzykiem i abym mógł mieć do nich
dostęp, kiedy trzeba?

Nie ma.
Nie lubisz ryzyka i chcesz mieć dostęp do kasy w szybkim terminie to tylko
fundusze RPO.
Lubisz ryzyko zapakuj się do pociągu o nazwie GPW i wybierz sobie jakąś nie
spółeczkę krzak i tam ulokuj pieniądze :) Na początek warto zacząć od
WIG20 - jak się rozkręcisz poszalejsz na innych indeksach :)

  A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

a co ty chcesz śledzić - masz dwie liczące się opcje - OF oraz Meritum. To
pierwsze mogę polecić z czysyum sumieniem, drugiego nie polecam z racji
mojej niewiedzy bo się nie zapakowałem do niego z pieniędzy więc nie wiem
jak to się u nich wszystko odbywa.

Data: 2010-03-03 15:41:21
Autor: Piotr P.
Valdi wrote:
[...]

A właśnie, możecie polecić jakieś sensowne strony/blogi z podstawami inwestowania na giełdzie. Tylko nie takie które obiecują 10000% zysku jak tylko kupisz ich ebooka ;)

Pozdrowienia,
Piotr

Data: 2010-03-03 18:16:13
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piotr P." <pandi@pandi.plNIELUBIESPAMU> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b8e7556$1@news.home.net.pl...

A właśnie, możecie polecić jakieś sensowne strony/blogi z podstawami inwestowania na giełdzie. Tylko nie takie które obiecują 10000% zysku jak tylko kupisz ich ebooka ;)

http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=11

gdzie ulokować pieniądze, aby nie s tracić